رئیس سازمان بسیج رسانه کرمانشاه گفت: آخرین مهلت ارسال آثار به ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان کرمانشاه تا ۱۵ دی ماه است.
کد خبر: ۱۰۸۵۷۴۴
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۳ 05 January 2023

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از مهر محمدهادی صحرایی  با اشاره برگزاری جشنواره رسانه‌ای در استان کرمانشاه، اظهار کرد: جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان کرمانشاه برگزار خواهد شد و به همین منظور از تمامی اهالی رسانه برای شرکت در در این جشنواره دعوت به عمل می‌آید و مهلت ارسال آثار به جشنواره تا ۱۵ دی ماه تمدید شده است.

وی افزود: این جشنواره به صورت حرفه‌ای امسال در کرمانشاه برگزار خواهد شد که شرایط مناسبی برای محک زدن توانایی اهالی رسانه خواهد بود.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان کرمانشاه تصریح کرد: حضور پرشور اهالی رسانه در جشنواره ابوذر را از اهالی رسانه انتظار داشته و از متقاضیان و علاقه‌مندان درخواست می‌شود که برای آگاهی بیشتر به این @Aboozar6_ksh مراجعه کنند.

صحرایی با اشاره به قالب‌ها و محورهای جشنواره ابوذر، گفت: محتوای آثار شرکت کننده باید در خصوص شعار سال «تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین»، جهاد تبیین، پیوند رسانه و صنعت، مقابله با آسیب‌های اجتماعی، دستاوردهای انقلاب اسلامی، بستری و حوزه‌های اقدام، بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، مکتب شهید سلیمانی، عملیات مرصاد و روز کرمانشاه، امر به معروف و نهی از منکر، عفاف و حجاب، امید و نشاط آفرینی، خانواده، جامعه و فرزند آوری و سبک زندگی ایرانی باشد.

وی در ادامه عنوان کرد: در ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان کرمانشاه آثار به صورت گزارش خبری، گزارش تحقیقی و تحلیلی، مصاحبه، یادداشت سرمقاله، تیتر، اینفوگرافی، موشن گرافی، عکس، کلیپ و گزارش ویدئویی، مستند و پادکست است و تاکنون بیش از ۳۰۰ اثر به جشنواره ارسال شده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار