فرماندار قصر شیرین در گفتگو با تابناک:
فرماندار قصر شیرین گفت: در برنامه های مختلف فرهنگی با همکاری نهاد ها، تفکرات، شخصیت و مکتب حاج قاسم سلیمانی برای مردم شهرستان تبیین شد.
کد خبر: ۱۰۸۵۷۴۰
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۷ 05 January 2023

محمد حیدری در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سردار سلیمانی اظهار کرد: مراسم سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی با حضور آحاد و اقشار مختلف در شهرستان قصر شیرین به شکل بی سابقه همچنین با حضور مقامات نظامی، امنیتی و اداری و حضور امام جمعه در مهدیه شهرستان برگزار شد.

وی با بیان اینکه در این مراسم تحلیل کوتاهی از تاثیرات حضور شهید سلیمانی در ایجاد خط مقاومت و کمک به پایداری امنیت منطقه ای و مبارزه با داعش و تکفیری ها ارائه شد، افزود: شخصیت و تفکرات و مکتب حاج قاسم هم تبیین شد.

فرماندار قصر شیرین ادامه داد: در دهه مقاومت واحد فرهنگی بسیج ناحیه قصر شیرین با همکاری فرمانداری و دیگر نهادهای فرهنگی مجموعه ای از برنامه ها و اقدامات از جمله دیدار و سرکشی از خانواده شهدا تجدید بیعت با آرمان های شهدا و غبار روبی از قبور مطهر شهدا را انجام دادند.

وی گفت: شهرستان قصر شیرین به واسطه اینکه در دوران مبارزه با داعش محل تردد شهدای والامقام از مسئولین و فرماندهان نظامی بوده و شهید سرافراز ما هم برای مبارزه با داعش از این شهرستان بازدید و رفت و آمد داشته مفتخر به قدوم مبارک شهید سلیمانی بوده لذا مردم قصر شیرین قدردان زحمات شهدا به ویژه شهید سلیمانی هستند که در برقراری امنیت در عراق نقش والایی داشتند چرا که امنیت در نظام جمهوری اسلامی با امنیت عراق گره خورده و اقتدار امنیتی که اکنون جمهوری اسلامی در مرزهای مشترک و خاک عراق دارد محصول اقدامات و فرماندهی مدبرانه شهید سلیمانی و دیگر خدمتگزاران است. 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار