مدیر کل کتابخانه‌های عمومی کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
مدیر کل کتابخانه‌های عمومی کرمانشاه از اجرای برنامه هلی ترویجی دهه مقاومت خبر داد و گفت: برنامه ادبی "جان فدا" به مناسبت سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی عصر امروز برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۰۸۵۶۲۴
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۷ 04 January 2023

معصومه حسنی خونساری در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه ضمن تسلیت شهادت سردار سلیمانی و سالروز مقاومت اظهار کرد: به مناسبت فرا رسیدن سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی همزمان با روز مقاومت
برنامه‌های تبلیغی و ترویجی را با هدف زنده نگه داشتن و تداوم راه یاد و خاطره شهدای گرانقدر تدارک دیدیم.

وی افزود: در همین راستا پویشی به نام از حاج قاسم تا خانه را با هدف خوانش و ترویج کتاب‌های سردار سلیمانی برگزار کردیم، علاقه‌مندان به شرکت در این پویش گزیده‌های منتخب از ده کتاب که توسط نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور معرفی شده را می‌خوانند.
پس از ضبط تصویر یا صوت از خودشان آن را به آدرس اعلام شده ارسال می‌کنند و یک برنامه ادبی با عنوان جان فدا با مشارکت محفل ادبی بیستون انجام می‌گیرد که امروز بعد از ظهر رأس ساعت ۱۶ در کتابخانه امیر کبیر خواهد بود.

وی تاکید کرد: یک برنامه دیگر برای شهرستان‌ها به عنوان سلسله نشست تخصصی نقد کتاب است که در هشت شهرستان تدارک دیده شده، در کتابخانه‌های اسلام آباد، سنقر، صحنه، هرسین کنگاور و هرسین خواهد بود.

خونساری ادامه داد: علاوه بر این کتابخانه‌های عمومی سراسر استان هم با فضا سازی مناسب جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تولید محتوای کتاب محور و برگزاری برنامه‌هایی ویژه کودک و نوجوان به استقبال این ایام می‌روند.

به گفته وی در طول سال هم برنامه‌های این ایام اجرا می‌شوند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار