سرپرست فرمانداری کرمانشاه گفت: شورای شهر، بخش یا روستایی که سبب نارضایتی مردم را فراهم کند، منحل می‌شود.
کد خبر: ۱۰۸۵۵۸۵
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۱ 04 January 2023

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از تسنیم  ابراهیم رحیمی‌زنگنه امروز در میز خدمت ماهیدشت اظهار داشت: هدف ما از حضور در اینجا شنیدن مشکلات از زبان مردم است اظهار داشت: در این بازدیدها بخشی از مشکلات عمومی مردم رفع می‌شود.

وی با اشاره به اینکه شوراهای شهر، بخش و روستا مشکلاتی دارند و متأسفانه شوراها به جای اینکه محل مشورت باشند به محلی برای ضدمشورت تبدیل شده‌اند عنوان کرد: شورایی که نتواند مشکلات مردم روستا و مستضعف را رفع کند شورا نیست و من این شورا را منحل می‌کنم و این برای شورای شهر و بخش نیز صادق است.

سرپرست فرمانداری کرمانشاه افزود: نهادهای امنیتی با افرادی که در حوزه اقتصادی تخلف دارند به شدت برخورد می‌کنند و ما با هیچکس اقماض نداریم و ملاک ما رضایت مردم است و چنانچه مردم نسبت به رئیس و اعضای شورا رضایت نداشته باشند حضور آن اشخاص به ضرر مردم است.

رحیمی‌زنگنه بیان کرد: مسئولان نظام جمهوری اسلامی هیچ شأنیتی جز خدمت به مردم ندارند و هیچ مسئولی حق ندارد با تکبر و منت کار کند زیرا مسئولان جز خدمتگزاری به مردم ارزشی ندارند.

وی گفت: اگر مردم طعم خدمت صادقانه را بچشند آن مسئول به فردی همچون سردار بزرگ حاج قاسم سلیمانی تبدیل می‌شود زیرا این شهید بزرگوار خالص و صادق بود و اهل ریاکاری و منافع شخصی نبود.

سرپرست فرمانداری کرمانشاه با بیان اینکه چنانچه مردم طعم خدمت صادقانه را بچشند نباید اعتراضی باشد افزود: مردم ارباب رجوع هستند اما اکنون وضعیت برعکس شده است.

وی با اشاره به برخی از خصوصیات سردار سلیمانی گفت: سردار به نهایت تواضع رسیده بود و هیچ منیتی در او وجود نداشت و ما همه باید اینگونه باشیم و در این صورت مردم که صاحب انقلاب هستند خود نظام را حفظ می‌کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار