استاندار تهران با بیان اینکه توسعه سیاسی و اداری پرند باید ویژه بررسی شود گفت: فاز نخست متروی پرند با پیشرفت مطلوب و تأمین اعتبارات در اوایل سال ۱۴۰۲ به بهره برداری خواهد رسید.
کد خبر: ۱۰۸۱۱۶۷
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۶ 08 December 2022

به گزارش تابناک تهران، علیرضا فخاری ظهر امروز در نشست شورای اداری شهرستان رباط‌کریم با بیان اینکه این شهرستان قطب صنعتی در استان تهران است اظهار داشت: ظرفیت‌های جدید رباط‌کریم در حوزه‌های گردشگری و کشاورزی باید توسعه و مورد توجه مسئولین قرار بگیرد.

وی با بیان اینکه نرخ سواد در رباط‌کریم ۹۸ درصد است افزود: شهرستان رباط‌کریم جایگاه بسیار خوبی برای فعالیت‌های فرهنگی و اسلامی دارد و باید مساجد و اماکن فرهنگی این شهرستان ارتقاء یابد.

استاندار تهران تصریح کرد: رشد جمعیتی رباط‌کریم و پرند عقب‌ماندگی مملوسی را در حوزه‌های تأمین آب، بهداشت و درمان و حمل و نقل نشان می‌دهد که نیازمند توجه خاص در این حوزه‌ها هستیم.

فخاری در ادامه گفت: شهر جدید پرند با رشد جمعیتی بالا به رباط‌کریم الحاق شده است که برای توسعه سیاسی و اداری پرند باید ویژه بررسی و نتیجه گیری شود.

وی به انتقال آب کشاورزی به رباط‌کریم تأکید کرد و ابراز داشت: فاز نخست متروی پرند با پیشرفت مطلوب و تأمین اعتبارات در اوایل سال ۱۴۰۲ به بهره برداری خواهد رسید.

استاندار تهران در پایان با تأکید بر استفاده بهینه از پساب تصفیه‌خانه‌ها خاطرنشان کرد: توسعه زیرساخت‌ها و سرانه‌های شهرستان رباط‌کریم باید در دستورکار قرار گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار