آیین تجلیل از معلمان پژوهنده استان کرمانشاه با تجلیل از ۴۱ معلم پژوهنده برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۸۰۹۲۳
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۵ 07 December 2022

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا سلمان محمدی مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه، امروز (۱۵ آذر) در این مراسم، با بیان اینکه در آموزش و پرورش توجه به حوزه تحقیقات و پژوهش خیلی اهمیت دارد، اظهار کرد: هرچه قدر بیشتر به حوزه پژوهش بها بدهیم و از نتایج پژوهش‌ها در انجام امور استفاده کنیم، باز هم کم است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با بیان اینکه اشاعه و کاربست یافته‌های یافته‌های پژوهشی در دستورکار است، گفت: استفاده از نتایج کارهای پژوهشی سبب می‌شود تا علاوه بر اینکه محققان کار خود را ارزشمند بدانند، بخشی از مشکلات جامعه نیز مرتفع شود.

محمدی با بیان اینکه باید کارهای پژوهشی را به سمت رفع نیازهای جامعه سوق دهیم، گفت: کارهای پژوهشی یک فرصت مهم برای حل مشکلات بوده و باید بگونه‌ای انجام شود که بتوانند پاسخگوی مسائل و مشکلات جامعه باشند.

وی در ادامه با اشاره به موفقیت آموزش و پرورش استان در حوزه پژوهش، گفت: امسال شورای تحقیقات آموزش و پرورش استان در کشور رتبه برتر را کسب کرده است.

فردین یاوری معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه نیز در این مراسم با اشاره به دریافت دو هزار اثر از معلمان و فرهنگیان پژوهشگر استان در یک سال گذشته، گفت: در نهایت در ارزیابی های صورت گرفته ۷۵۰ اثر به مرحله داوری رسیده و در نهایت ۱۶ اثر به عنوان برگزیده استان معرفی شدند.

یاوری ادامه داد: اثر پژوهشی خانم "طاهره شهبازیان" به عنوان اثر برگزیده کشوری معرفی شده است.

 وی اشاره ای هم به موفقیت شورای تحقیقات آموزش و پرورش استان در کشور داشت و گفت: طی فراخوانی که داده شد ۲۷۰ عنوان کار پژوهشی از سوی مدارس دریافت شد که در نهایت ۱۷ اثر برگزیده شدند.

وی اشاره ای ای هم به اجرای طرح رتبه بندی معلم ها داشت و گفت: قریب ۲۳ هزار معلم استان واجدشرایط شرکت در طرح رتبه بندی معلم‌ها هستند که تقریبا همه این افراد مدارک خود را در سامانه بارگذاری کرده‌اند و در مرحله نخست امتیاز رتبه یک برای تمامی معلمان لحاظ شده تا در مراحل بعدی رتبه‌های معلم‌ها نهایی شود.

 ادامه این مراسم با تجلیل از ۴۰ معلم‌ پژوهنده استان و یک معلم پژوهنده برتر کشوری همراه بود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار