مدیر کل میراث فرهنگی استان کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
مدیر کل میراث فرهنگی استان کرمانشاه گفت: اعتباراتی جهت تعمیر، بازسازی و تقویت زیرساخت‌های مجتمع‌های خدمات رفاهی اختصاص یافته و امیدواریم در ماه‌های آتی شاهد تغییرات مثبتی در این مراکز باشیم.
کد خبر: ۱۰۸۰۷۳۱
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۰۷:۵۳ 06 December 2022

مجتمع‌های خدمات رفاهی بازسازی می‌شوند

محمدرضا سهیلی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: مالکیت کاروانسرای ماهیدشت با اوقاف است که توسط اوقاف به کانون اتومبیلرانی اجاره شد و بعد از طی تشریفات توسط کانون به شخصی اجاره داده شد که از نظر میراث اهلیت ندارد.

وی افزود: طبق توافق انجام شده و با هزینه وزارت میراث فرهنگی، (صندوق احیا وزارت میراث) این محل پیشتر مرمت شده، متاسفانه بهره بردار بهره برداری مناسبی از این محل نداشته و محوطه آسیب دیده
است.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه ادامه داد: جلسه‌ای در همین راستا با رئیس اداره اوقاف و فرماندار کرمانشاه تشکیل شد، بر اساس این جلسه اداره اوقاف مکلف شد نسبت به خلع ید مستاجر اقدام و سپس طبق قوانین حاکم بر وزارت میراث فرهنگی آن را به یک بهره بردار با اهلیت سپرده و فرایند ترمیم و مرمت انجام شود.

وی در خصوص مجتمع‌های خدمات رفاهی تصریح کرد: در سال‌های گذشته وزارت اعتباراتی  را به این بخش اختصاص می‌داد که رقم بالایی نبود، امسال با تلاش و کمک وزارت میراث عدد مناسبی برای این بخش  اختصاص یافته است.

سهیلی گفت: اکنون برای مجتمع‌های در حال ساخت اعتبار تعیین شده و بنا بر نیازشان اختصاص یافته اقداماتی جهت تعمیر زیرساخت‌های این مجتمع‌ها انجام می‌شود که امیدواریم در ماه‌های آتی شاهد تغییرات مثبتی در این مراکز باشیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار