رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت: تمام مسائل و مشکلات مربوط به اجرای طرح هوشمندسازی نانوایی‌ها در کارگروه پایش گندم، آرد و نان استان به صورت هفتگی و مستمر مورد بررسی قرار می‌گیرد و با نانوایی‌های متخلف برخورد می‌شود.
کد خبر: ۱۰۸۰۶۰۷
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۴ 05 December 2022

علی چاله چاله در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: اجرای طرح هوشمند سازی نانوایی‌ها بخشی از طرح بزرگی است که دولت در دستور کار دارد، در حال تکمیل می‌باشد و تاکنون موفق عمل کرده است.

وی افزود: نانوایی‌های فعال سطح استان ١٠٠ درصد هوشمند سازی شدند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه ادامه داد: درصد بسیار پایینی از نانوایی‌ها به دلیل تعطیلی یا مشکلات مالکین هوشمند سازی نشدند.

وی گفت: تمام مسائل و مشکلات مربوط به اجرای این طرح در کارگروه پایش گندم، آرد و نان استان به صورت هفتگی و مستمر مورد بررسی قرار می‌گیرد و با نانوایی‌های متخلف برخورد می‌شود.

وی تصریح کرد: برخورد‌ها از تذکر لسانی آغاز می‌شود و ممکن است منجر به پلمب واحد تولیدی شود، اگر چه سعی بر این است که پلمب واحد نداشته باشیم و تاکنون موارد محدودی صورت گرفته است.

وی یادآور شد: در شهرستان‌ها هم اجرای طرح و نظارت بر آن مشابه مرکز استان در حال انجام است و رصد و پایش صورت می‌گیرد.

چاله چاله با تاکید بر اینکه در ابتدای اجرای طرح هستیم و برای اجرای صحیح ٱن زمان لازم است، اضافه کرد: با اجرای طرح هوشمند سازی تمام خرید‌ها باید از طریق دستگاه پوز موجود در نانوایی‌ها و به صورت هوشمند باشد و خلاف این عمل تخلف است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار