سخنان غیرحرفه‌ای سخنگوی دولت درباره تغییر برخی از مدیران استانی فضای کار و خدمت را در همه استان‌ها تحت تأثیر قرار داده و سبب داغ شدن بازار گمانه‌زنی‌های بی‌اساس شده‌است.
کد خبر: ۱۰۸۰۵۳۲
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۷ 04 December 2022

سخنان غیرحرفه‌ای سخنگوی دولت و توقف فضای کار و تلاش در استان‌هابه گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه بهادری جهرمی روز گذشته گفت که "تا پایان ماه جاری شاهد تغییر مدیریتی در سطح مدیران برخی استان‌ها خواهیم بود. " مصاحبه‌ای که بلافاصله موجی از گمانه‌زنی و شایعه پراکنی را در سراسر کشور به راه انداخت.

بازار شایعات و حدس و گمان از روز گذشته تا جایی بالا گرفته که هم‌اکنون احتمال تغییر قریب به اتفاق استانداران کشور در فضای مجازی مطرح‌شده و جریان کار و خدمت را به‌شدت تحت تأثیر قرار داده است.

هم‌اکنون شرایط به‌گونه‌ای است که کانال‌ها و گروه‌های مجازی به‌ویژه منتقدان دولت در بیشتر استان‌ها مدعی هستند که استاندار استان متبوع آن‌ها جزء تغییرات مورد نظر دولت است.

در همین زمینه یک منبع آگاه به خبرنگار تابناک گفت: "ادعای تغییر در مدیریت ارشد استان کرمانشاه فاقد اعتبار و برداشت شخصی افراد است و دولت در این مرحله تصمیمی برای تغییر در استان کرمانشاه ندارد. "

کارشناسان رسانه‌ای معتقدند که برای جلوگیری از تداوم گمانه‌زنی‌ها و شایعات در فضای مجازی که سبب تحت تأثیر قرار گرفتن روند خدمت‌رسانی مسئولان استانی می‌شود، لازم است دولت تغییرات موردنظر خود در استان‌ها را به‌سرعت و در کمترین زمان ممکن اجرایی کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار