رئیس دانشگاه رازی کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
رئیس دانشگاه رازی کرمانشاه گفت: مجوز‌های لازم پارک علم و فناوری دانشگاه رازی کرمانشاه اخذ شد و بخش اداری آن به زودی راه اندازی می‌شود.
کد خبر: ۱۰۸۰۴۸۸
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۱ 04 December 2022

اخذ مجوز پارک علم و فناوری دانشگاه رازی کرمانشاه

محمد نبی احمدی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: پارک‌های علم و فناوری در کل کشور و در هر استان زیر مجموعه دانشگاه در همان استان است اگر چه در دانشگاه رازی طی چند سال گذشته پارک از دانشگاه جدا بود.

وی افزود: اکنون پارک علم و فناوری کرمانشاه یک مجموعه جدا از دانشگاه رازی است، و در دو سال گذشته پیگیری‌های لازم در این راستا انجام شده تا این پارک به دانشگاه رازی ضمیمه شود یا مجوز احداث یک پارک در دانشگاه رازی یعنی (در منطقه طاق بستان) را بگیرند.

رئیس دانشگاه رازی کرمانشاه ادامه داد: در نهایت شورای وزارتخانه رأی را بر این صادر کرد که در جوار دانشگاه رازی پارک علم و فناوری بیستون را راه اندازی کنند تا تمامی شرکت‌های دانش بنیان و مراکز رشد داخل این پارک قرار گیرند، اما زیر مجموعه دانشگاه رازی هستند.

وی با بیان اینکه عنوان این پارک، پارک علم و فناوری بیستون دانشگاه رازی است، خاطر نشان کرد: مجوز این پارک اخذ شد و بخش اداری آن به زودی راه اندازی می‌شوند.

احمدی تاکید کرد: به این ترتیب بودجه‌ای هم به پارک تعلق می‌گیرد و یک فضای مناسب در اختیار مجموعه قرار می‌گیرد ساختمان ها، فضا‌ها و ساختمان‌های کارگاهی و آزمایشگاهی به مجموعه اضافه می‌شود

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار