مدیر کل بهزیستی استان کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
مدیر کل بهزیستی استان کرمانشاه گفت: به مناسبت هفته جهانی معلولین دو مرکز چند معلولیتی در شهرستان‌های روانسر و گیلانغرب افتتاح خواهد شد.
کد خبر: ۱۰۸۰۲۶۶
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۹ 03 December 2022

فرحناز محمدی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد‌: امروز روز جهانی معلولین و نخستین روز از این هفته است، برنامه‌های متنوعی از جمله جشن بزرگی به همین مناسبت صبح فردا و با حضور مسئولین، انجمن‌ها و افراد دارای معلولیت برگزار می‌شود.

وی افزود: افتتاحیه یک مرکز چند معلولیتی در شهرستان روانسر صبح فردا خواهد بود و یک مرکز چند معلولیتی دیگر در شهرستان گیلانغرب روز دوشنبه افتتاح خواهد شد.

مدیر کل بهزیستی استان کرمانشاه واگذاری مسکن مددجویان، برپایی میز خدمت مسئولین و مددکاران بهزیستی در محلات کم برخوردار و مراسم اهدا جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت و همچنین برگزاری مسابقه مفرح ویلچررانی در روز چهارشنبه را از برنامه‌های دیگر این هفته اعلام کرد.

وی ادامه داد: استان کرمانشاه دارای ۴۶ هزار معلول است که از این تعداد ۴۳ هزار نفر خدمات مستمر ماهیانه دریافت می‌کنند، همچنین خدماتی از قبیل فیزیوتراپی، کاردرمانی، گفتار درمانی و اهدا وسایل توانبخشی در حد وسع سازمان به این افراد ارائه می‌شود.

محمدی تاکید کرد: برخی از این معلولین در مراکز شبانه روزی نگهداری می‌شوند مراکز روزانه هم خدماتی از قبیل خدمات رفاهی، تفریحی، آموزشی و پزشکی به این افراد ارائه می‌کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار