عضو شورای اسلامی شهر کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
عضو شورای اسلامی شهر کرمانشاه گفت: در انتظار جذب سرمایه گذار بر اساس صگابط موجود در مناقصه هستیم تا بلافاصله راه اندازی شهربازی کرمانشاه در دستور کار قرار گیرد.
کد خبر: ۱۰۸۰۰۷۴
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۵ 01 December 2022

سالار احمدزاده در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه در خصوص راه اندازی و فعالیت شهربازی کرمانشاه اظهار کرد: جذب سرمایه گذار به صورت گروهی و مشارکتی برای شهربازی کرمانشاه در دستور کار قرار گرفته تا پس از انعقاد قرار داد آغاز به کار کند.

وی با بیان اینکه یکی از دلایل اختلافات شورای شهر با شهردار قبلی کرمانشاه همین پروژه بود، افزود: متاسفانه انعقاد قرار داد با سرمایه گذاری که از نقدینگی کافی برخوردار نبود منجر به این شد به تعهدات خود عمل نکند و خدمت به مردم دچار فرصت سوزی شد.

عضو شورای اسلامی شهر کرمانشاه با تاکید بر این امر که پیگیری سرمایه گذار شهربازی کرمانشاه در دستور کار شهرداری است، یادآور شد: جذب سرمایه گذار بر اساس ضوابط مناقصه این پروژه را وارد مرحله عملیاتی خواهد کرد.

وی در خصوص ورود بی ضابطه کامیون‌ها و وسایل نقلیه سنگین به داخل شهر، تصریح کرد: ورود این وسایل نقلیه به داخل شهر بر اساس قوانین و ساعات خاصی است در صورتی که ورود غیر از ساعات مقرر شده صورت گیرد با جریمه همراه خواهد بود.

احمدزاده با تاکید بر اینکه این جریمه‌ها بازدارند است، یادآور شد: قطعا ورود چنین وسایلی در شهر به صورت غیر مجاز و یا پارک در محلات مسکونی با برخورد از جمله فک پلاک همراه خواهد بود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار