فرماندار شهرستان کنگاور در گفتگو با تابناک:
فرماندار شهرستان کنگاور با اشاره به برپایی میز خدمت جهت حل مشکلات موجود در روستا‌ها و مناطق محروم گفت: عمده درخواست‌ها در روستا‌های کنگاور در حوزه آب و طرح هادی است.
کد خبر: ۱۰۸۰۰۲۷
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۲ 01 December 2022

فرزاد الماسی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: میز خدمت در شهرستان عموما در روستا‌ها و یا مناطق محروم اطلاع رسانی و برگزار می‌شود که هفته گذشته در نماز جمعه و هفته پیش با حضور اعصای شورای اداری در روستای شورچه برپا شد.

وی با بیان اینکه میز خدمت در روستا‌ها عموما با حضور دستگاه‌ها و اعضای شورای اداری برگزار می‌شود، افزود: به این ترتیب در این جلسات افراد مطالبات خود را اعلام می‌کنند و دستگاه‌های مرتبط پیگیری لازم را خواهند داشت.

فرماندار شهرستان کنگاور ادامه داد: ویزیت رایگان با حضور دندانپزشک و پزشک هم در این برنامه‌ها انجام می‌شود همچنین داروی رایگان در اختیار افراد قرار می‌گیرد و سایر خدمات هم در روستا‌ها مناطق محروم ارائه می‌شود.

وی به برپایی ملاقات عمومی از ۸ صبح الی ۱۲ ظهر روز‌های دوشنبه در فرمانداری کنگاور اشاره کرد و گفت:.
معمولا میز خدمت دو هفته یکبار در روستا‌ها و مناطق محروم و ماهانه در نماز حنعه برگزار می‌شو ملاقات مردم در فرمانداری هم روزانه انجام و رسیدگی به مشکلات آن‌ها در دستور کار قرار می‌گیرد.

وی عمده مشکلات در روستا‌ها را مسائل و مشکلات مربوط به آب، طرح هادی و آسفالت معابر دانست و تصریح کرد: در شهر عمده افراد درخواست‌ها و دغدغه‌های مختلفی از جمله مسائل مالی و درخواست تسهیلات را مطرح می‌نمایند.

الماسی در خصوص کمبود سرم و آنتی بیوتیک در شهرستان کنگاور تاکید کرد: این کمبود در کنگاور هم وجود داشت اگر چه از هفته‌های گذشته وضعیت بهتر شده و امیدواریم کاملا برطرف شود و همشهریان از امکانات دارویی کامل بهره‌مند گردند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار