مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه از افزایش ٨ درصدی مصذف انرژی در کلیه حوزه‌های استان خبر داد و گفت: در دهه فجر سال جاری ۶ روستا برق دار می‌شوند.
کد خبر: ۱۰۸۰۰۲۰
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۰ 01 December 2022

افزایش ٨ درصدی مصرف انرژی / ۶ روستا در دهه فجر امسال برق دار می شوند

محمد مرادی در گفتگو اختصاصی با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: عمده مصرف کنندگان استان کرمانشاه خانگی که شامل ۶۸۰ هزار نفر هستند، خانگی است و از نظر مصرفی ۴۳ درصد مصرف استان را به خود اختصاص دادند.

وی با بیان اینکه پیک بار امسال ۸۴۳ مگاوات بوده که نسبت به سال گذشته ۳ و نیم درصد افزایش در پیک داشتیم، افزود: در مصرف هم نسبت به سال گذشته ۸ درصد افزایش داشتیم و در تعرفه‌های مختلف کشاورزی و صنعتی افزایش مصرف بروز کرد.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه گفت: بهره برداری از واحد‌های راکد استان عینا در مصرف انرژی در تعرفه صنعتی قابل مشاهده است گ که نسبت به سال گذشته افزایش مصرف داشته ایم به طوری که تعرفه صنعتی حدودا ۱۰ درصد افزایش یافته و این سبب خرسندی است.

وی در خصوص فعالیت‌ها در حوزه خدمات رسانی به مردم یادآور شد: با برنامه ریزی دقیق از طریق دولت سیزدهم و وزارت نیرو به شرکت توانیر و توزیع برق استان ابلاغ شد تا در حوزه خانگی و تجاری هیچگونه خاموشی نداشته باشیم و در حوزه دیگر هم به صورت مشارکتی و همکاری بود.

وی مصرف در تعرفه کشاورزی در سال جاری را ۲۲ درصد و نیم اعلام کرد و یادآور شد: مصرف سال گذشته در این حوزه ۱۷ درصد بوده است، اما در مجموع امسال نسبت به سال گذشته در کلیه حوزه‌ها ۸ درصد افزایش مصرف انرژی را تجربه کردیم.

مرادی در خصوص خدمات رسانی دولت به به قشر ضعیف تشریح کرد: سال گذشته از محل عوارض برق ۲۲۱ روستا با اعتبار ۷۳ میلیارد تومان اصلاح و بهینه ۶ روستا برق دار و ۵۰۰ دستگاه سلول خورشیدی سیار به عشایر تحویل داده شد، امسال این عدد به ۲۷۸ روستا رسیده و همچنان ۶ روستا در دهه فجر امسال برقدار و ۴۴۰ دستگاه هم سلول سیار تحویل شده است.

مرادی تاکید کرد: بر اساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته تا پایان امسال ۱ هزار کیلومتر و تا پایان سال ۱۴۰۲ و ۱۴۰۳ کل شبکه فشار ضعیف را به کابل خودنگهدار تبدیل کنیم.

وی با بیان اینکه عمده ۷ دمات شرکت توزیع نیروی برق استان به مردم به صورت غیر حضوری است از آنان درخواست کرد در مدیریت مصرف انرژی کوشا باشند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار