مدیر دفتر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از فعالیت پنج هزار و ۷۰۰ پرستار در بیمارستان‌های کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۱۰۷۹۸۸۲
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۸ 30 November 2022

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از مهر رضا پورمیرزا با اشاره به فرا رسیدن روز بزرگداشت پرستاران و برنامه‌های مورد نظر در هفته پرستار، اظهار کرد: قشر پرستاران در تمامی ایام همیشه خدمت‌رسان مردم بوده و گاهی اوقات به دلیل کمبود نیرو در این حوزه شیفت‌های فشرده و افزایش میزان شیفت خواهند داشت.

وی افزود: بر اساس نیاز نیرو در حوزه پرستاری به صورت کشوری و استانی حتماً باید برنامه‌ریزی مناسب از لحاظ آموزشی و استخدامی داشته و در راستای تأمین نیرو در این بخش قدم برداشته شود.

مدیر دفتر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اشاره به تعداد مراکز و بیمارستان‌های استان کرمانشاه، تصریح کرد: در حال حاضر ۲۶ بیمارستان در استان کرمانشاه ارائه خدمات داشته که ۱۸ مورد آن‌ها دانشگاهی و هشت مورد غیر دانشگاهی هستند.

پورمیرزا به حضور چهار هزار و ۵۶۰ نفر در گروه پرستاری بیمارستان‌های دانشگاهی مشغول هستند تاکید و خاطرنشان کرد: از این تعداد سه هزار و ۳۰۰ نفر پرستار و مابقی در بخش بهیاری، کمک پرستار، کارشناسی هوشبری و کارشناسی اتاق عمل مشغول ارائه خدمات هستند.

وی با اشاره به میزان پرستاران به کار گرفته شده در بیمارستان‌های غیر دانشگاهی، گفت: یک هزار و ۱۵۰ نفر در این بیمارستان‌ها در گروه پرستاری قرار داشته که از این تعداد نیز ۷۰۰ نفر پرستار و مابقی در سایر بخش‌های مربوطه مشغول هستند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار