رئیس اتحادیه شرکت‌های خدماتی کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
رئیس اتحادیه شرکت‌های خدماتی کرمانشاه از بازرسی های لازم در پارکینگ ها خبر داد و گفت: هزینه‌های دریافتی پارکینگ‌ها تحت نظر پلیس راهور تعیین می‌شود و کاملا متغیر است.
کد خبر: ۱۰۷۹۸۴۵
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۵ 30 November 2022

محمد هادی ارباب در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: در کرمانشاه حدود ١١٠ الی ١٢٠ توقفگاه
فعالیت می‌کنند و هزینه توقفگاه‌ها زیر نظر پلیس راهور تعیین می‌شود و این میزان متغیر است به عنوان مثال پارکینگ‌های غیر طبقاتی ورودی حدود ۸ هزار تومان تا سه ساعت دارند، اما این قیمت‌ها ثابت نیست.

وی با اشاره به اعطا بخشنامه به توقفگاه ها، افزود: هزینه پارکینگ‌های طبقاتی ۱۰ هزار تومان و ماشین‌های سنگین قیمت متفاوتی دارند، پارکینگ‌های سطح شهر عمدتا دارای مجوز هستند و تعداد انگشت شماری هم هنوز مجوز نگرفتند.

رئیس اتحادیه شرکت‌های خدماتی با بیان اینکه عمدتا مالک اصلی این توقفگاه‌ها ادارات و ارگان‌های دولتی هستند، تشریح کرد: این توقفگاه‌ها به مزایده گذاشته می‌شوند و مسائل حقیقی حقوقی جدیدی برایشان شکل می‌گیرد، به این ترتیب تحت مزایده قرار گرفته یا اجاره داده می‌شوند و پروانه کسب قبلی باطل می‌شود، نفر بعدی باید پروسه شناسایی را طی کند.

ارباب گفت: در این پروسه جا به جایی‌ها سعی می‌کنیم اکیپ بازرسی را هر چه زودتر بفرستیم و به صورت پروسه قانونمند شناسایی شوند، حتما در این موضوع پروانه کسب باید اخذ شده باشد و همچنین مجوز و نرخ ثابت قیمتی گرفته شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار