رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) کرمانشاه با اشاره به انجام عمل جراحی کاشت حلزون گوش نوزادان در این بیمارستان به صورت رایگان، گفت: هر هفته یه طور میانگین ٢ عمل جراحی کاشت حلزون گوش در بیمارستان انجام می شود.
کد خبر: ۱۰۷۹۷۸۷
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۵ 30 November 2022

جواد امینی سامان در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: از تیر ماه امسال طبق دستور العمل وزارتخانه تمام اقدامات لازم جهت جراحی و درمان کودکان نیازمند عمل کاشت حلزون به صورت رایگان انجام می شود این کمک ها اعم از تهیه پروتز حلزون و کارهای اتاق عمل، جراحی، بیهوشی، تجهیزات رایگان و مشاوره های بعد از عمل است.

وی با بیان اینکه بیمارستان امام خمینی مرکز استان های لرستان، کرمانشاه کردستان و ایلام در این جراحی است، افزود: تعداد مراجعان این مشکل نسبتا زیاد است و فاکتورهای مختلفی بر بهبودی این افراد و نتیجه عمل تاثیر گذار است.

رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) کرمانشاه مشکلات اقتصادی و فرهنگی خانواده ها در برخورد با کودکان دارای مشکل حلزون گوش را مهم دانست و یادآور شد: بهبودی پس از عمل به برخورد خانواده ها و تلاشی که برای آموزش به این کودکان می کنند بستگی دارد چرا که مانند یک نوزاد باید از ابتدا تحزیع و تحلیل را آغاز کنند، اگر چه شرایط سخت است اما این روش درمان مناسب و کمک کننده است.

امینی سامان تاکید کرد: به طور میانگین در هر هفته دو عمل جراحی کاشت حلزون گوش در بیمارستان امام خمینی (ره) انجام می شود، از خانواده های دارای کودکان با این مشکل درخواست نی کنیم هر چه زودتر برای درمان و جراحی کودکان خود مراجعه نمایند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار