نماینده، ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه:
نماینده، ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه با بیان اینکه رفع مشکلات اقتصادی و فراهم آوردن اشتغال، مسکن و ازدواج برای جوانان در اولویت است گفت: مشکلاتی در کشور وجود دارد، اما باید نقاط مثبت موجود را هم ببینیم.
کد خبر: ۱۰۷۹۶۵۶
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۷ 29 November 2022

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه آیت الله مصطفی علما در نشست شورای فرهنگ عمومی اظهار کرد: کار ازدواج و مسکن اصول کار ماست برخی مسائل با نصیحت حل نمی‌شود و باید به آن عمل کرد، امیدی که مقام معظم رهبری دائم امام هم تاکید کردند به این معنی است که جوان کار و خانه‌ای داشته باشد و ازدواج کند.

وی افزود: مقام معظم رهبری ۲۵ سال شعار اقتصادی هدفمند ارائه کردند، در دیدار ایشان با بسیجی‌ها هم اقتصاد سخن اول و آخر بود، ایشان تمام دولت‌ها را به اقتصاد تذکر میداد.

وی با بیان اینکه متاسفانه در قضایای اخیر ۳۸۰ هزار دروغ به جوانان ما تحویل دادند، تصریح کرد: جمهوری اسلامی باید همه وجوه آن اسلامی باشد، باید بدانیم این اغتشاشات کار آمریکا است، اگر چه مشکلاتی داریم، اما باید برای حل آن کوشا باشیم و بدانیم دلیلی برای اغتشاش نیستند.

وی با تاکید بر اینکه امروز یک ابر قدرت هستیم، گفت:
راهپیمایی ۱٣ آبان و حضور پرشور مردم همراهی آن‌ها با نظام را نشان می‌داد.

آیت الله علما تاکید کرد: این اغتشاشات نقشه و برنامه ریزی دشمن است نقاط ضعف در کشور وجود دارد، اما باید نقاط مثبت را هم ببینیم.

در ادامه نشست بهمن امیری مقدم با اشاره به موضوع اشتغال اظهار کرد: اشتغال در استان کارکردی و پیگیری شده است هنگام ورود به استان نرخ بیکاری ۱۷/۹ بود و تا پایان سال به رقم ۱۵/۶ رسید و در حال حاضر با فعالسازی ۱۹ واحد فعال شده نرخ بیکاری در حال حاضر به۱۳/۶ رسیده است.

وی افزود: تلاش ما در استان بر این بوده که به سخنان مطرح شده عمل کنیم و زمانیکه می‌گوییم خادم مردم هستیم به این باور باید برسند.

وی با اشاره به بازدید از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، تصریح کرد: جوانان و نوجوانان می‌توانند موفقیت کسب کنند و طبق کارگروه مشورتی که برای جوانان و نوجوانان داشتیم قرار شد در آن پیشنهاد بدهند که باید این جوانان از یک الگوی دلسوزی الگو برداری کنند.

امیری مقدم تاکید کرد:موفقیت‌های دولت برای بالابردن آگاهی اطلاع رسانی شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار