رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سرپل‌ذهاب گفت: عملیات تکمیل ساخت مجتمع فرهنگی هنری حضرت آیت الله خامنه‌ای این شهرستان با اختصاص ۱۰ میلیارد تومان اعتبار آغاز شد.
کد خبر: ۱۰۷۹۵۷۴
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۸ 29 November 2022

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا «خسرو تمری» افزود: عملیات اجرایی مجتمع فرهنگی و هنری حضرت آیت الله خامنه‌ای یکی از طرح‌های مصوب سفر رهبر معظم انقلاب اسلامی در سال ۹۰ به سرپل ذهاب است که به دلیل عدم تامین اعتبار عملیات ساخت آن برای مدت کوتاهی متوقف شده بود.

وی با بیان اینکه علاوه بر ۱۰ میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافته، این مجتمع برای تکمیل روند ساخت ۲۰ میلیارد تومان دیگر نیز اعتبار نیاز دارد، اظهار داشت: روند تکمیل مجدد این طرح با ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی توسط پیمانکار جدید در دستور کار قرار گرفته است که در صورت تامین اعتبار تا خرداد ماه سال آینده به بهره برداری می‌رسد.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سرپل ذهاب گفت:مجتمع فرهنگی هنری این شهرستان دارای چهار هزار و ۸۰۰ متر فضا و ۲ هزار و ۸۰۰ متر زیربنا و سرسرای اجتماعات با ۵۳۰ نفر ظرفیت است که علاوه بر آن کارگاه‌های نمایش و اتاق‌هایی برای هنرمندان نیز در این مجتمع پیش بینی شده است.

تمری با بیان اینکه این مجتمع از استاندارد‌های لازم برخوردار و در آن فن و هنر با هم تلفیق شده است، ادامه داد: این مجتمع دومین مجتمع فرهنگی هنری اسیتان کرمانشاه به لحاظ فضا و وسعت است.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سرپل ذهاب در ادامه گفت: تمامی ویژگی‌های لازم در سایر مجتمع‌های فرهنگی هنری برای استفاده از اصحاب فرهنگ هنر و رسانه توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه و دفترفنی این اداره با نگاه کاملا فنی و هنری در این مجتمع لحاظ شده است.

وی اضافه کرد: ایجاد بستر لازم برای نشاط و شادمانی جهت نوجوانان و جوانان یک اولویت است که اداره‌ی فرهنگ و ارشاد اسلامی سرپل ذهاب با توجه به زیرساخت‌هایی که دارد کار‌های بزرگی در سطح استان و شهرستان انجام می‌دهد.

سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه بیش از ۹۰ هزار نفر جمعیت دارد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار