فرمانده قرارگاه منطقه‌ای غرب ارتش در گفتگو با تابناک:
فرمانده قرارگاه منطقه‌ای غرب ارتش از برگزاری مراسم تقدیر از کارکنان وظیفه ارتش در روز پنج شنبه با حضور خانواده آن‌ها خبر داد و گفت: ارتش و ملت ایران همواره شهادت طلب و آماده دفاع از مرز‌های کشور هستند.
کد خبر: ۱۰۷۹۲۷۱
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۵ 27 November 2022

امیر سلیمان طاهری در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: برنامه‌ای تحت عنوان جشن هدیه‌های پیوند آسمانی در روز پنج شنبه برگزار می‌شود.

وی افزود: این برنامه برای کارکنان وظیفه ارتش است و روز پنج شنبه برگزار خواهد شد که کارکنان وظیفه و خانواده‌های محترم آن‌ها که به تازگی متاهل شدند، حضور دارند.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای غرب ارتش ادامه داد: در این برنامه سخنرانی و برنامه‌های فرهنگی همچنین اعطا لوح تقدیر خواهد بود در این نشست نماینده، ولی فقیه در دانشگاه‌های استان کرمانشاه و رئیس سازمان تبلیغات اسلامی نیز حضور دارند.

وی در ادامه با بیان اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز در اوج اقتدار و صلابت است و این آمادگی را دارد که در هر گوشه‌ای از کشور که مورد تعدی و تجاوز قرار گیرد در کمترین زمان در محل حضور پیدا کند و مقابله سخت و کوبنده خواهد داشت.

امیر طاهری تصریح کرد: در دوران دفاع مقدس دشمن سیلی بسیار بزرگی از ما خورد و می‌داند که ملت ایران و ارتش و نیرو‌های مسلح کشور سرافراز، مقتدر و شهادت طلب هستند، بر خلاف آن‌ها که از مرگ هراسانند ما از شهادت استقبال می‌کنیم.

به گفته وی تجهیزات و صلاح، امکانات و خودرو‌هایی که امروز در اختیار داریم با حمایت‌های مقام معظم رهبری و درایت فرماندهان ارتش صد در صد آماده به کارگیری است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار