معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه:
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه با اشاره بر لزوم به روزرسانی طرح ترافیکی کرمانشاه گفت: پروژه های نیمه تمام از جمله تقاطع میدان سپاه باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.
کد خبر: ۱۰۷۹۲۶۱
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۰ 27 November 2022

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه منوچهر فخری در نشست شورای ترافیک که صبح امروز در سالن شهید شلیمانی استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: ماده ۱۰۸ که سال گذشته در کرمانشاه عملیاتی شد در جلسه با وزیر، کرمانشاه در رده‌های آخر قرار گرفته بود و کمترین همکاری بین شهرداری وپلیس راهور برقرار بوده است.

وی افزود: باید این همکاری تقویت شود که هر دو در یک راستا و یک هدف کار کنند، پلیس راهور بازوی قدرتمند شهر است اگر این ارتباط برقرار شود و قوانین و مقررات را رعایت کنند بسیار مثمر ثمر خواهد بود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه ادامه داد: در بودجه سالیانه شهرداری باید پلیس راهور از لحاظ نرم افزاری و سخت افزاری همچنین از لحاظ کمک‌های پرسنلی مورد توجه قرار گیرد.

وی گفت: شورای شهر هم قطعا باید همکاری کند، چون جزو وظایف شورای شهر است، مورد دیگری که باید ذکر شود، تقاطع میدان سپاه است که طی ۲ سال باید تکمیل می‌شد، اما در حال حاضر ۳۰ درصد کار هم انجام نشده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه تصریح کرد: قرار بود یک روز شمار قرار دهیم تا تایید شده، تابلو قرار دادیم که کار تحویل شود.

وی در خصوص پل قره سو تصریح کرد: متاسفانه در این ناحیه ترافیک شدیدی وجود دارد و مردم هم نسبت به این امر اظهار نارضایتی و نگرانی می‌کنند، این خواسته مردم و نیاز مردم است.

وی تصریح کرد: به روز رسانی طرح ترافیکی شهر کرمانشاه هم مد نظر است که حتما باید در دستو کار قرار بگیرد.

به گفته وی باید به مصوبات این نشست رسیدگی شود تا مشکل شهر حل گردد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار