سرپرست شرکت گاز استان کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
سرپرست شرکت گاز استان کرمانشاه گفت: حدود ٧٠ درصد از مصارف گاز در فصل زمستان مرتبط با مصارف خانگی است.
کد خبر: ۱۰۷۹۱۰۲
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۹ 26 November 2022

ناصر حسینی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: در فصل گرم تابستان بیشتر مصارف گاز در استان به سمت صنایع سوق داده می‌شود و در حال حاضر مصرف میانگین روزانه گاز در استان کرمانشاه حدود ١۶ میلیون متر مکعب است.

وی افزود: از این میزان مصرف (حدود ١۶ میلیون متر مکعب) در فصل تابستان، که مصرف خانگی محدودتری داریم بیشتر در بخش صنایع است یعنی حدود ٧٠ درصد از این میزان توسط صنایع مصرف می‌شود.

سرپرست شرکت گاز استان کرمانشاه ادامه داد: استان کرمانشاه در حال حاضر حدود ۶۶١ هزار نفر مشترک دارد، در فصل زمستان اولویت اول مصارف بخش خانگی است و حدود ۶٠ الی ٧٠ درصد مصارف در بخش خانگی می‌باشد و ٢٠ الی ٣٠ درصد باقیمانده در بخش صنایع، تجاری و یا ادارات مصرف می‌شود.

وی گفت: قرار داد‌های شرکت گاز با صنایع ٨ ماهه است و در فصل زمستان امکان دارد در پاره‌ای از موارد. چون اولویت اول بخش خانگی است محدودیت‌های مصرفی اعمال کنیم که این محدودیت‌ها در بخش صنایع اعمال می‌شود.

حسینی تاکید کرد: از لحاظ تامین گاز پایدار مشترکین به خصوص در بخش خانگی با توجه به تمهیداتی که دیده شده مانند تعمیر و نگهداری و .. مشکل خاصی وجود ندارد، هدف ما این است که گاز پایدار در بخش خانگی که مشترکین شرکت گاز هستند، تامین شده و به دستشان برسد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار