نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه:
نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با بیان اینکه تمامی ارکان نظام اسلامی باید به بهبودی وضع اقتصادی کمک کنند، گفت: ایران اسلامی امروز در جهان مقتدرانه عمل می کند.
کد خبر: ۱۰۷۸۹۴۷
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۱ 25 November 2022

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه آیت الله مصطفی علما در خطبه‌های نماز جمعه اظهار کرد: تمامی ارکان نظام باید به بهبودی وضعیت اقتصادی کشورکمک کنند مشکلاتی از قبیل کار، ازدواج، مسکن جوانان باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به وجود مشکلات اقتصادی، افزود: با وجود اینکه مشکلات اقتصادی در شور هست، اما نباید بر آن تمرکز کرد و آنچه که مهمتر است خودکفایی عدم وابستگی و قدرت کشور است.

وی خطاب به جوانان تصریح کرد: علی رغم اینکه دشمن مدام عدم آزادی و دموکراسی و مردم سالاری را به ما گوشزد می‌کند، اما باید پرسید اگر در مملکت ما آزادی نیست این اغتشاشات و اعتراضات چگونه شکل می‌گیرد جوانان ما نمی‌دانند ما در جهان چه میزان اقتدار و قدرتی از نظر پیشرفت‌های مختلف علمی، هوا فضا، پتروشیمی و نفت و گاز، ماهواره و دیگر موارد کسب کردیم؛ ولی دشمنان ما به خوبی این نکات را می‌دانند به همین خاطر با فتنه گری نومیدی را ترویج می‌کنند.

آیت الله علما با بیان اینکه دشمنان رحمی برای مردم ما ندارند از جوانان خواست آگاه باشند و در ادامه یادآور شد: ایران اسلامی از نظر فکر، علم و دانش پربار و پیشرفته است و باید از فضای مجازی برای انتقال واقعیات بهره برد روی آوردن جوانان به قرآن و  تعالیم دینی باعث می‌شود آسیبی به اسلام و کشور وارد نشود.

وی در ادامه با اشاره بر تشکیل بسیج مردمی، تشریح کرد: ارتش ۲۰ میلیونی مردمی نشانه هوشیاری، بیداری امام خمینی (ره) نسبت به آینده انقلاب و اسلام است، نهم آذر سالروز ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار است او بانوی بزرگ اسلام بود و در قیام عاشورا به شیوه‌ای از اسلام پرستاری کرد که جهاد تبیینش باعث شد عاشورا تا کنون زنده بماند.  

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار