رئیس حوزه هنری کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
رئیس حوزه هنری کرمانشاه گفت: رسالت حوزه هنری نگاه هنرمندانه به انقلاب اسلامی است و تمام مفاهیمی که ذیل مفاهیم ارزشمند انقلابی مذهبی و متعالی قرار می‌گیرد را شامل می‌شود.
کد خبر: ۱۰۷۸۸۴۰
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۰ 24 November 2022

افشین آزادی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه در خصوص انتقال ارزش‌های انقلاب اسلامی توسط حوزه هنری اظهار کرد: حوزه هنری نهاد عمومی دولتی است که از مجموعه دفاتر ذیل دفتر مقام معظم رهبری می‌باشد و مشغول به فعالیت در کشور است رسالت این نهاد نگاهی هنرمندانه به پدیدار انقلاب اسلامی است یعنی تمام مفاهیمی که ذیل مفاهیم ارزشمند انقلابی مذهبی و متعالی قرار می‌گیرد.

وی افزود: حوزه هنری در چندین هنر از هنر‌های نمایشی شامل تئاتر و زیر مجموعه‌های آن، تولید نمایش‌های خیابانی، اجرا‌های سالنی و اجرا‌های میدانی که ذیل آن تعریف می‌شوند، فعالیت می‌کند.

رئیس حوزه هنری کرمانشاه ادامه داد: فعالیت هنر‌های موسیقی نظیر تولید کتاب‌های صوتی، تولید پادکست و تولید آلبوم‌های مختلف موسیقی از عمده اقدامات در حوزه موسیقی است و واحد هنر‌های تجسمی که عمده‌ای از هنر‌ها شامل هنر کاریکاتور، هنر نقاشی تا هنر‌های حجم تولید آثار تجسمی هنر‌های تصویری را شامل می‌شود، در زمینه تولید انیمیشن، تولید فیلم کوتاه و فیلم سینمایی هم اقداماتی در حال انجام است.

آزادی تاکید کرد: واحد آفرینش‌های ادبی مجموعه آثاری که مربوط به ادبیات هستند شامل نظم و نثر و در کنار آن یک واحد ویژه با نام ادبیات پایداری را شامل می‌شود که به طور ویژه به موضوع ادبیات مقاومت، دفاع مقدس و به بخش مفاهیمی مانند پیشرفت و الگو‌های فداکاری‌هایی که در بخش‌های مختلف اتفاق افتاده می‌پردازند و این مفاهیم را به مستند‌هایی تبدیل می‌کنند که قابل استفاده باشد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار