مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه گفت: اقدامات در راستای تقویت زیرساخت ها و تاسیسات گردشگری و به دنبال آن توسعه گردشگری انجام می شود.
کد خبر: ۱۰۷۸۸۲۶
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۹ 24 November 2022

محمد رضا سهیلی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: در حوزه گردشگری اقدامات زیادی در دست اجراست، از جمله زیر ساخت ها و تاسیسات گردشگری که توسط  دو بخش  دولتی و خصوصی انجام می شود.

وی افزود: بخش اول مربوط به اداره کل و اقداماتی که  با استفاده از اعتبارات عمرانی انجام می شود نظیر محوطه سازی ها،ایجاد زیرساخت های مورد نیاز  برای احداث تاسیسات گردشگری که این اقدامات عمرانی از بخش دولتی تامین می‌شود.

سهیلی با اشاره به سفر ریاست جمهور به کرمانشاه گفت: از اقدامات بخش خصوصی در راستای توسعه گردشگری نظیر  هتل‌ها،مهمانپذیرها ،سفره خانه های سنتی ، رستوران های بین راهی و مجتمع های گردشگری است که با توجه به سرمایه گذارهایی که مراجعه می‌کنند مجوزها به اداره کل صادر می شود و تسهیلاتی هم به این افراد جهت ایجاد تاسیسات گردشگری پرداخت می شود.

وی ادامه داد: در حوزه تبلیغات گردشگری و بازاریابی گردشگری با توجه به تولید محتواهای موجود که در فضای مجازی  و رسانه ها انتشار می یابد  از طریق چاپ بروشورها و پخش آن ها در اماکن مختلف ممکن می توان گردشگر جذب کرد.

سهیلی تاکید کرد: در زمینه رویدادها و برگزاری نمایشگاه ها هم حضور فعال به عمل آوردیم از جمله نمایشگاه لرستان و یاسوج  و شب فرهنگی کرمانشاه در برج میلاد و تا پایان سال نمایشگاه های دیگر پیش رو داریم.

وی ابراز کرد: اخیرا طبق تفاهم نامه ای که با آموزش پرورش داشتیم بحث اردوهای دانش آموزی در دستور کار است که با بازدید دانش آموزان از آثار تاریخی و جاذبه های گردشگری و تاسیسات گردشگری ممکن است و در آینده شغلی و تحصیلی دانش آموزان اثر داشته باشد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار