رئیس سازمان حمل و نقل مسافر کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
رئیس سازمان حمل و نقل مسافر کرمانشاه گفت: رانندگانی که در حال حاضر فعالیتی در زمینه ارائه خدمات به مسافرین ندارند شناسایی و از لیست بیمه شدگان حذف شده و رانندگان فعال جایگزین این افراد خواهند شد.
کد خبر: ۱۰۷۸۷۶۶
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۶ 24 November 2022

محمد مهدی احمدی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: با توجه به اینکه خودرو‌های تاکسی موجود پژو، سمند و .. است و برای حذف این تاکسی‌ها از چرخه تولید باید منتظر معرفی خودرو جدید جایگزین باشیم.

وی افزود: دولت باید تسهیلات لازم را برای تاکسی‌های فرسوده در نظر بگیرد و در حال حاضر در کل کشور طرح تعویض تاکسی‌های فرسوده انجام نمی‌شود اگر چه در سازمان‌ها و اتحادیه تاکسیرانی کشور پیگیر موضوع هستیم و به محض اینکه تسهیلاتی در نظر گرفته شود نوسازی انجام خواهد شد.

رئیس سازمان حمل و نقل مسافر شهر کرمانشاه ادامه داد: تعدادی از رانندگان تاکسی تا پیش از سال ٩٣ بیمه شدند، اما پس از سال ٩٣ افراد جدیدی که وارد چرخه تاکسیرانی شدند همچنان به علت سهم ۵٠ درصدی که از منابع هدفمندی یارانه‌ها دولت باید به حساب تامین اجتماعی واریز می‌کرد و عملا آن پول واریز نمی‌شود، افراد جدید پذیرش نمی‌شوند.

وی با اشاره به جایگزینی بیمه شدگان، یادآور شد: افرادی که به هر دلیلی قبلا راننده تاکسی بوده و در حال حاضر فعالیتی ندارند حذف و افراد دیگری جایگزین می‌شوند.

احمدی تاکید کرد: لیست رانندگان غیر فعال را شناسایی و در اختیار اتحادیه و سازمان و تأمین اجتماعی قرار دادیم که تامین اجتماعی بر اساس تعهد و قرارداد با اتحادیه تاکسیرانی، این افراد را جایگزین کنند و در این راستا منتظر دستورالعمل اجرایی از سوی سازمان و تأمین اجتماعی هستیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار