مدیر کل پشتیبانی امور دام استان کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
مدیر کل پشتیبانی امور دام استان کرمانشاه از توزیع گوشت قرمز منجمد در بازار خبر داد و گفت: در صورتی که مرغ موجود در بازار مازاد بر مصرف باشد، خریداری و ذخیره سازی می‌شود.
کد خبر: ۱۰۷۸۷۳۳
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۷ 24 November 2022

علی قربانی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: در حال حاضر توزیع گوشت منجمد قرمز انجام می‌شود و به دلیل افزایش جوجه ریزی و تولید روزانه گوشت گرم مرغ، بنا بر دستور سازمان جهاد کشاورزی توزیع مرغ منجمد متوقف شده است.

وی افزود: این گوشت و مرغ‌های منجمد در فروشگاه‌های زنجیره‌ای معرفی شده از سوی معاونت توسعه بازرگانی جهاد کشاورزی در شهرستان‌ها و مرکز استان عرضه می‌شود.

مدیر کل پشتیبانی انور دام استان کرمانشاه ادامه داد: بر اساس برنامه ریزی سازمان جهاد کشاورزی در مواقعی مازاد بر نیاز بازار گوشت و مرغ موجود باشد آن‌ها را خریداری و ذخیره سازی می‌کنیم تا هنگام کمبود در بازار با قیمت مناسب توزیع کنیم.

وی تصریح کرد: گوشت مرغ و گوشت با هر مبلغ که به مباشرین عرضه شود با افزایش قیمت ۵ هزارتومان بابت حمل و نقل و .. به دست مصرف کننده می‌رسد.

وی با اشاره به اینکه طبق مصوبه ابلاغیه از مرکز، مرغ گرم کشتار روز برای مصرف کننده ۶۳ هزار تومان است، یادآور شد:، چون تولید و توزیع زیاد است قیمت مرغ به کمتر از ۵۹ هزارتومان رسیده و این موضوع مراقبت از تولید کننده و بخش تولید را بیشتر می‌کند.

قربانی تاکید کرد: در صورتی که مرغ مازاد بر نیاز روزانه در بازار موجود باشد، پشتیبانی امور دام امکان خرید دارد در حال حاضر برای لاین آرین داخلی آمادگی خرید تولید مازاد را داریم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار