مدیر کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
مدیر کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه گفت: بر اساس ماده ۱۰ قانون جهش مسکن، دستگاه‌های اجرایی باید اراضی مازاد خود را در اختیار دولت قرار دهند که در این راستا از دستگاه‌های اجرایی درخواست مساعدت بیشتری داریم.
کد خبر: ۱۰۷۸۵۹۶
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۴ 23 November 2022

مهرداد آهکی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه در خصوص آخرین جزئیات از اجرای طرح نهضت ملی مسکن اظهار کرد: از مجموع ۴ میلیون نفر در سطح کشور که طی ۴ سال در این طرح ثبت نام کردند، ۱۲۰ هزار نفر نیز در استان کرمانشاه مشمول طرح شدند.

وی افزود: ثبت نام ۱۲۰ هزار واحد از این طرح متقاضی محور انجام شده است که در صورت افزایش تقاضا ثبت نام بیشتری انجام خواهد گرفت.

مدیر کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه تاکید کرد: ۲۰۰ هزار نفر در این طرح ثبت نام کردند که ۵۷ هزار نفر حائز شرایط بوده و واحد‌هایی برای ۳۳ هزار نفر در دست احداث است.

وی گفت: بر اساس ماده ۱۰ قانون جهش مسکن، دستگاه‌های اجرایی باید اراضی مازاد خود را در اختیار دولت قرار دهند و دولت هم اولویت را با پرسنل واجد شرایط قرار می‌دهد، در این راستا از دستگاه‌های اجرایی درخواست مساعدت بیشتری داریم، درصورت کمبود اراضی باید این اراضی را از بخش خصوصی تهیه کنیم که هزینه بردار، زمان بر و با مشکلات بیشتری همراه است.

آهکی تاکید کرد: حدود ۱۶۰ هکتار اراضی دستگاه‌های دولتی به مسکن و شهرسازی اعلام شده که در حال تهیه سندشان هستیم، اگر چه نیاز‌های ما در این زمینه بیشتر است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار