معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه گفت: "بسیج" در تمامی عرصه‌های انقلاب اسلامی در میدان ایستاده و همواره نیروی کارآمد و موثر کشور بوده است.
کد خبر: ۱۰۷۸۵۴۴
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۳ 23 November 2022

سعید بهشتی راد در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه ضمن گرامیداشت "هفته بسیج" این نهاد مردمی را در همه دوران‌ها و بحران‌ها با تدبیر امام خمینی (ره) برای انقلاب اسلامی امنیت بخش خواند و گفت: از ابتدای انقلاب نقش بسیج در تمامی عرصه‌ها از جمله ناآرامی ها، دفاع مقدس، سازندگی، حوزه‌های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، حوادث طبیعی مانند سیل و زلزله تاثیرگذار بوده است.

وی بسیج را در تمامی عرصه‌ها یک نیروی جهادی و انقلابی پای کار دانست و افزود: مقام معظم رهبری در دیدار با بسیجیان کرمانشاه در سال ٩٠ فرمودند، "مردم ایران همه بسیجی هستند" عده‌ای تشکیل پرونده داده و در قالب سازمان درآمدند، اما همه به شکل بالقوه بسیجی هستند، این روحیه تا کنون انقلاب اسلامی را پیش برده و حفظ کرده است.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) ادامه داد: بسیج یک رکن بسیار تاثیر گذار در انقلاب اسلامی است و به هر عرصه‌ای که ورود کرده منجر به سربلندی شده است، ریشه کنی فلج اطفال در روستا‌ها و شهر‌ها به واسطه اقدام جهادی بسیجیان در سالیان گذشته تنها یکی از این اقدامات مهم و حائز اهمیت بسیج بوده است.

وی در ادامه در خصوص حوادث اخیر کشور اضافه کرد: بنابر فرمایش مقام معظم رهبری "در این حوادث بسیج، نیروی انتظامی و نظام مظلوم واقع شدند" بسیجیان در مقابل حوادث می‌ایستند و مظلومانه شهید می‌شوند.

وی گفت: یکی از مهمترین خصوصیات بسیج "اخلاص و کار برای خداست" لذا در این هفته که هفته بسیج نامگذاری شده می‌توان عمق اخلاص را در اقدامات آنان مشاهده کرد.

بهشتی راد تاکید کرد: حوادث اخیر هم یکی از عرصه‌های تهدید انقلاب اسلامی است که بسیج جانانه و در میدان ایستاده و در مقابل همه حوادث، نیروی کارآمد و اثر گذار انقلاب اسلامی است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار