رئیس پارک علم و فناوری استان کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
رئیس پارک علم و فناوری استان کرمانشاه از برگزاری رویداد "تانا" برای نخستین بار در استان کرمانشاه خبر داد و گفت: این رویداد نهم آذر ماه در حوزه کشاورزی، صنایع تلفیقی یا تاسیسی و حوزه‌های وابسته برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۰۷۸۵۴۰
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۶ 23 November 2022

سیامک آزادی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: رویداد "تانا" رویداد توسعه و ارتقا زیست بوم نوآوری و فناوری استان هاست که برای اولین بار در کرمانشاه در تاریخ نهم آذر ماه برگزار خواهد شد.

وی افزود: این رویداد در حوزه کشاورزی صنایع تلفیقی یا تاسیسی و حوزه‌های وابسته برگزار می‌شود در همین راستا نیاز‌های فناورانه حوزه کشاورزی و صنایع تلفیقی امسال احصا شده و برای متخصصین فناور و اعضای هیئت علمی ارسال شده است.

رئیس پارک علم و فناوری استان کرمانشاه ادامه داد: رویداد نهایی نهم آذرماه برای برخی نیاز‌ها با حضور ارائه کننده نیاز‌ها که شامل صنایع حوزه کشاورزی و صنایع تلفیقی است.

وی هدف از برگزاری این رویداد را مرتفع نمودن نیاز‌های فناورانه، اساسی و مهم حوزه کشاورزی و صنایع تلفیقی موجود در استان با کمک شرکت‌های دانش بنیان و واحد‌های فناور عنوان کرد و گفت: همچنین از چند محصول فناورانه و دانش بنیان در حوزه کشاورزی و صنایع تلفیقی که در شرکت‌های دانش بنیان استان توسعه پیدا کرده، رونمایی خواهیم کرد.

وی ادامه داد: این رویداد با حمایت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برگزار می‌شود و برگزار کننده آن در استان، پارک علم و فناوری کرمانشاه و شهرک‌های صنعتی است.

آزادی با بیان اینکه تا کنون تعداد قابل توجهی از نیاز‌های فناورانه در استان شناسایی شده، تصریح کرد: این نیاز‌ها برای مرتفع شدن ارسال شده و در حال جمع بندی است، در روز رویداد جلساتی بین راهچه‌ها و ارائه دهندگان نیاز‌ها برگزار می‌شود و حتما نمایندگانی از طرف پارک (معاونت) علم و فناوری ریاست جمهوری و وزارت علوم حضور خواهند داشت.

وی در خصوص عملکرد پارک و فناوری کرمانشاه یادآور شد: پارک علم و فناوری به عنوان یکی از پارک‌های پیشرو در کشور است، در سال گذشته در استان ۶۳ شرکت دانش بنیان داشتیم که این تعداد در حال حاضر به ۷۵ شرکت افزایش یافته و در بین استان‌های غربی کشور دارای رتبه نخست هستیم، همچنین بیش از ۶۰۰ واحد فناور داریم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار