مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: هفدهمین جشنواره علمی پژوهشی فرهنگیان به مناسبت هفته بسیج در دو محور برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۰۷۸۴۸۶
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۸ 22 November 2022

سلمان محمدی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه در خصوص برنامه‌های اجرایی هفته بسیج اظهار کرد: هفدهمین جشنواره علمی پژوهشی فرهنگیان در دو محور برگزار می‌شود، یکی از این محور‌ها برای هیئت‌های اندیشه ورز و دیگری برای آحاد فرهنگیان است که عضو بسیج هستند، به این ترتیب مطالب خود را بر اساس دستورالعمل موجود برای ما ارسال می‌کنند، این آثار بررسی و نفرات برتر را تشویق می‌کنیم که به مراجع کشوری راه پیدا می‌کنند.

وی افزود: امروز همایشی با نام جهاد تبیین برای مدیران مدارس سطح شهر کرمانشاه اجرا شده، این همایش ٢ هزار نفری با عنوان رفیق شهیدم برگزار می‌شود

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه تصریح کرد: همایشی هم با عنوان جهاد تبیین و آگاه سازی برای مدیران، ویژه مدیران متوسطه دوم در سراسر استان برگزار شد عنوان همایش تبیین و آگاهی است.

وی همچنین به همایشی با عنوان نشست بصیرتی با حضور هیئت‌های اندیشه ورز استان کرمانشاه اشاره کرد و گفت: این همایش در فضای مجازی برگزار شد، نشست بصیرت افزایی سر حلقه‌های صالحین در ١٧ شهرستان برگزار شد.

به گفته محمدی هفتمین جشنواره پیشگامان عرصه جهاد علم و فناوری هم با تقدیر از معلمین جهادگر علم و فناوری برگزار می‌شود، این همایش به معلمانی که در زمینه‌های پژوهش و تحقیق به نظام تعلیم و تربیت
کمک کردند، خواهد بود.

لازم به ذکر است که این برنامه‌ها با مشارکت آموزش و پرورش استان کرمانشاه و بسیج فرهنگیان سپاه نبی اکرم برگزار می‌شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار