سرپرست دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
سرپرست دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه گفت: راه اندازی مرکز ٧٠٠ نفره برای ساماندهی معتادین نیازمند مشارکت و کمک دستگاه‌ها است.
کد خبر: ۱۰۷۸۴۷۵
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۹ 22 November 2022

کیوان گل آوری در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: آخرین اقدام انجام شده توسط شورای هماهنگی مواد مخدر پیگیری برای راه اندازی یک مرکز اشتغال و صیانت از معتادان بهبود یافته برای حدود ۳۶ نفر است.

وی افزود: اقدامی هم برای مشاغل خرد با کمک خیرین انجام شده که بر اساس آن دو خانم و سه آقا که بهبود یافته از اعتیاد هستند برای مشاغل خرد ساماندهی شدند.

سرپرست دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر ادامه داد: این خدمات برای افرادی است که ۶ ماه در مراکز نگهداری شده و بهبودی نسبی برایشان حاصل شده است که برای صیانت و پایداری در سلامت این افراد ساماندهی اشتغال برایشان انجام می‌شود.

وی گفت: این افراد از این طریق می‌توانند معیشت شان را تامین و از فضای اعتیاد و آسیب فاصله بگیرند.

گل آوری تاکید کرد: در سراب نیلوفر هم مرکزی برای ساماندهی ۷۰۰ نفر معتاد در نظر گرفته شد که راه اندازی آن به اعتبارات و مشارکت و کمک دستگاه‌ها نیاز دارد.

وی گفت: بخشی از اعتبارات به عنوان مثال حدود ۵۰ درصد در استان توسط مرکز تامین می‌شود، اما بخشی از آن باید با مشارکت دستگاه‌ها تامین شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار