رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی استان کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی استان کرمانشاه از خدمات رسانی ٢٣۵ مرکز خدمات کشاورزی غیر دولتی در دهستان‌های استان کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۱۰۷۸۳۸۹
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۵ 22 November 2022

ایرج بهرامی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: برای دستیابی به بهره وری حداکثری در بخش کشاورزی باید به دنبال بهره وری اراضی باشیم که راه‌های ارتباط با دانشگاه و بخش اجرا است، بنابراین در برنامه ریزی برای سرفصل‌های آموزشی از بخش اجرا کمک بگیرند که با نزدیک شدن به این روش دانشگاه به نتایج خوبی خواهیم رسید و گام موثری در ایجاد اشتغال و خود کفایی است.

وی افزود: سازمان نظام مهندسی بالغ بر ۲۱ سال است که تشکیل شده و از مهمترین وظایف آن ایجاد بستر مناسب فضای کسب و کار برای کارشناسان و فارغ التحصیلان بخش کشاورزی است.

رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی استان کرمانشاه ادامه داد: برای افزایش مهارت‌ها و تجربه کارشناسان، به مراکزی تحت عنوان مهارت آموزی مجوز دادیم که به نوعی خیرین اجتماعی آموزشی هستند و کارشناسان سازمان در این مراکز فعالیت می‌کنند.

وی گفت: حدود ۲۳۵ مرکز خدمات کشاورزی غیر دولتی که در دهستان‌ها مستقر هستند شامل کلینیک‌های گیاه پزشکی، داروخانه‌های گیاه پزشکی و مرکز خدمات چند منظوره که به بخش کشاورزی خدمات ارائه می‌دهند.
مراکز خدمات چند منظوره هم شامل ۶۸ مرکز است که کارشناسان ما در حوزه مجوز، ارائه مشاوره، نظارت بر اجرای پروژه‌ها و نقشه برداری در آن فعالیت می‌کنند.

وی درادامه یادآور شد: یکی از مزایای نظام مهندسی که جز شاخص ما است اینکه در حوزه ارباب رجوع در سازمان نظام مهندسی با یک الگو در سطح استان معرفی شود.

بهرامی تاکید کرد: لازم است همه دستگا‌های اجرایی از جمله شهرداری‌ها و ادارات وابسته به جهاد کشاورزی و مدیران ارشد و .. توجه ویژه‌ای به نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور داشته باشند تا شاهد رونق و آبادنی استان کرمانشاه باشیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار