بخشدار مرکزی قصرشیرین گفت: آبرسانی به روستای «کرکهرک» از توابع بخش مرکزی این شهرستان با سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار در دست اقدام است که بعد از ۳۵ سال مشکل آب شرب این روستا را مرتفع می‌کند.
کد خبر: ۱۰۷۸۲۹۴
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۱ 21 November 2022

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا «فرشاد سلیمانی» در جلسه بررسی مسایل و مشکلات حوزه‌های مختلف و آخرین وضعیت طرح‌های عمرانی با حضور اعضای شورا‌های اسلامی و دهیاران بخش مرکزی، افزود: ۲۶ روستای دارای سکنه این شهرستان به شبکه گازرسانی شده متصل اهالی این روستا‌ها از نعمت گاز خانگی برخوردارند.

وی با بیان اینکه محور‌های مواصلاتی تمام روستا‌های بخش مرکزی آسفالت شده است، اظهار داشت: همچنین روکش آسفالت ۶ هزار مترمربع از روستا‌های صید احمد و سید سعید از توابع بخش مرکزی قصرشیرین نیز از محل قیر رایگان انجام شده است.

بخشدار مرکزی قصرشیرین در ادامه گفت:تمام تلاش خود را برای تامین خواسته‌های بحق مردم و رفع مشکلات آن‌ها به کار گرفته‌ایم، چون مردم صاحبان اصلی نظام و انقلاب هستند و باید خدمتگزارانی شایسته برای آن‌ها باشیم.

آبرسانی به روستای «کرکهرک» قصرشیرین با ۳.۵ میلیارد تومان اعتبار در حال انجام است

سلیمانی ادامه داد: بخش مرکزی قصرشیرین ۲۶ روستا دارای سکنه و ۲۵ روستای خالی از سکنه و بخش سومار هم دارای چهار روستای دارای سکنه و ۹ روستای با سکنه شناور و فصلی است.

وی اضافه کرد: طرح هادی در ۶۰ درصد از مجموع روستا‌های دارای سکنه این شهرستان شامل ۲۴ روستا در بخش مرکزی و یک روستا در بخش سومار اجرا شده است.

شهرستان قصرشیرین در غرب کرمانشاه با ۲ بخش مرکزی و سومار و بیش از ۲۷ هزار نفر جمعیت، بیش از ۱۸۶ کیلومتر مرز با عراق دارد.

این شهرستان ۵۶ روستا دارد که ۳۶ روستای آن هم اکنون خالی از سکنه است.

۳۶ روستای بازسازی نشده نوار مرزی قصرشیرین قبل از جنگ تحمیلی بیش از ۹ هزار تن جمعیت داشت.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار