رئیس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
رئیس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان کرمانشاه گفت: بنیاد ١۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان امام (ره) به منظور حمایت از جوانی جمعیت از خانواده‌های دارای ٣ فرزند به بالا حمایت می‌کند.
کد خبر: ۱۰۷۸۱۲۵
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۲ 20 November 2022

میثم کلهری در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: ستاد اجرایی در راستای جمع آوری مدارس کانکسی تعهداتی را در کشور داده و در استان کرمانشاه هم با سازمان نوسازی مدارس تفاهمی را امضا کردیم که قرار شده کلیه مدارس کانکسی تا سه کلاسه از سوی نوسازی مدارس در اولویت قرار گرفته و پیگیری شوند، طبق تفاهم نامه این مدارس کانکسی را به مدارس ثابت تغییر دهند.

وی افزود: در حوزه کمک‌های معیشتی هم این ماه رزمایش برگزار شد همچنین موضوع تامین وسایل گرمایشی در دستور کار است و به همت گروه‌های جهادی انجام می‌شود اگر چه بودجه آن فعلا در استان ابلاغ نشده و به محض ابلاغ بودجه خرید و توزیع انجام می‌شود.

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) استان کرمانشاه تصریح کرد: پوشاک گرم هم بخشی از برنامه‌های ما است همچنین برگزاری رزمایش همدلی احسان که پوشاک گرم برای مناطق محروم تامین می‌شود و اکنون حال دسته بندی است که مطابق با سرفصل‌ها در مناطق محروم استان کرمانشاه توزیع گردد.

وی ادامه دادچند برنامه هم در حوزه حمایت از خانواده و جوانی جمعیت از طریق بنیاد ١۵ خرداد ستاد اجرایی برای خانوار‌های محرومی که دارای فرزند سوم به بعد هستند، اجرا می‌شود و در سال ١۴٠١ فرزند سوم به بعدشان به دنیا آمده یا اینکه به دنیا خواهد آمد که از این افراد تسهیلات حمایتی داریم و حدود ١۵ میلیون تومان به صورت قرض الحسنه به این خانواده‌ها اهدا می‌شود، یک میلیون تومان هدیه به مادر و مبلغ ٢ میلیون تومان هم به صورت قرض الحسنه برای فرزند متولد شده در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به رزمایش لبخند احسان مادری که پک‌هایی را برای همین مادران در مناطق محروم در نظر گرفته، یادآور شد: این پک‌ها برای کودکان این خانواده‌ها در نظر گرفته شده و پک‌های سرویس نوزادی است که مورد استفاده قرار می‌گیرد، هر پک حدود ۵ میلیون تومان ارزش دارد، ١٠٠ پک آماده شده که در اختیار مادران دارای سه فرزند به بالا از طریق گروه‌های جهادی قرار می‌گیرد.

وی گفت: خانوار‌های دارای فرزند ٣ قلو به بالا در استان می‌توانند به ستاد اجرایی فرمان امام مراجعه نمایند تا در بحث پوشاک مورد حمایت قرار گرفته و یا تسهیلات ارزان قیمت دریافت کنند تا یک سال هم هزینه پرستاری و شیر خشک کودکان تامین و مورد حمایت قرار می‌گیرند.

کلهری با اشاره به یک مورد مادر دارای فرزند ۴ قلو در پاوه ه حدود ۵٢ میلیون تومان به شکل نقدی تسهیلات دریافت کرد، یادآور شد: در بحث پوشاک هم از این کودکان حمایت می‌کنیم

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار