رئیس بسیج سازندگی در گفتگو با تابناک:
رئیس بسیج سازندگی گفت: هر استان نیازمند یک قرارگاه عملیات رسانه‌ای است تا فعالیت‌های جهادگران به شکلی هنرمندانه انعکاس یابد.
کد خبر: ۱۰۷۸۰۰۹
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۰ 19 November 2022

محمد زهرایی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: شبکه جهادی‌های کشور در شورا‌ها و مجامع جهادی شکل گرفت و امسال ١٢ کارگروه تخصصی برای آن آغاز شد که یکی از کارگروه‌ها جهاد تبیین، دیگری اشتغال و کارگروه رسانه است.

وی افزود: کارگروه رسانه نیازمند بستر سازی، ابزار، آموزش و شبکه سازی است، اما در یک مقطعی می‌خواهیم هر گروه جهادی یک رابطه رسانه‌ای و هر استان هم یک قرارگاه عملیاتی و رسانه‌ای داشته باشد
همچنین چند گروه رسانه تخصصی که در نوشتاری، مکتوبات، فیلم و نمایشنامه، خبر نویسی، عکس نوشته، و عکس‌های هنرمندانه فعالیت کنند یعنی انعکاس هنرمندانه فعالیت‌های جهادگران توسط آن‌ها انجام شود.

رئیس بسیج سازندگی کسور با اشاره به ملاقات‌های اخیری که با مسئولین صدا و سیما داشتند، تصریح کرد: در آینده نه چندان دور آموزش را در مرکز با محوریت بسیج صدا و سیما آغاز می‌کنیم، دو گروه را در هر استان تجهیز کردیم که نیازمند تقویت است، به علاوه حدود ١٠ هزار نفر هم در سازمان فضای مجازی بسیج مانند رابط رسانه‌ای حاضر هستند.

وی با اشاره به برگزاری رزمایش امروز گفت: این رزمایش شروع یک حرکت میدانی و حقیقی از خدمت رسانی است و باید پرچم جبهه جهانی خدمت رسانی به اهتزاز در آید.

به گفته زهرایی یک میلیون جهادگر در کشور و ۴٢ هزار گروه جهادی وجود دارد کار باید به صورت تخصصی انجام شود و در جغرافیا‌ها و رزمایش‌های مختلف یکدیگر را پیدا کنیم که این یکی از برکات رزمایش است.  

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار