مدیر حج و زیارت استان کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
مدیر حج و زیارت استان کرمانشاه گفت: فردا (یکشنبه) نخستین اعزام کاروانی عتبات و عالیات از مرز خسروی با اعزام دو کاروان صورت خواهد گرفت.
کد خبر: ۱۰۷۷۹۸۵
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۴ 19 November 2022

سعید کریمی خو در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: دو بسته به منظور زیارت عتبات عالیات راه اندازی شده که یکی از آن‌ها ارزان قیمت و به مبلغ ٣ میلیون و ٣٠٠ هزار تومان است و بسته معمولی که توسط شرکت خصوصی دیگری در نظر گرفته شده و قیمت آن ۵ میلیون و ٧٠٠ هزار تومان می‌باشد.

وی افزود: تفاوت دو بسته در تعداد روز‌های سفر و اقامت در کاظمین است که بسته ارزان قیمت ۶ روزه بوده و یک شب اقامت در کاظمین را ندارد همچنین در این بسته هتل‌هایی با درجات پایین‌تر در نظر گرفته شده که علاقه مندان می‌توانند از این بسته استفاده کنند.

مدیر حج و زیارت استان کرمانشاه تصریح کرد: یک بسته ۵ میلیون و ٧٠٠ هزار تومانی ٧ روزه همراه با یک شب اقامت در کاظمین هم اضافه شده که درجه هتل هایش مناسب‌تر بوده و نزدیک حرم است، اعزام هر دو بسته هم از مرز خسروی خواهد بود.

وی با بیان اینکه فردا دو کاروان به عنوان نخستین اعزامی‌ها از مرز خسروی و به صورت کاروانی خواهد بود، تصریح کرد: اعزام بعدی هم چهارم و دهم آذر ماه و از نوع ارزان قیمت است.

به گفته کریمی خو با دستوری که از مرکز صادر شده تمامی کاروان‌هایی که از استان‌های شمال، شمال غرب و مرکز قصد خروج از مرز خسروی را دارند به دو گروه تقسیم می‌شوند که تعدادی از مهران و تعدادی از خسروی خارج شوند این امر تبعات اقتصادی مناسبی در قصر شیرین و خسروی خواهد داشت.

وی گفت: بعضی استان‌ها زوار را تا کرمانشاه با قطار منتقل و از کرمانشاه تا مرز خسروی با اتوبوس سفر می‌کنند مجموع این اقدامات کاهش قیمت و افزایش زائر را در پی دارد.

کریمی خو تاکید کرد: گذرنامه زائرین برای خروج نیازمند ۶ ماه اعتبار تا تاریخ انقضا است.  

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار