رئیس کمیته پاورلیفتینگ استان کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
رئیس کمیته پاورلیفتینگ استان کرمانشاه از برگزاری مسابقات کشوری فیتنس چلنج در ٢٨ و ٢٩ آبان ماه خبر داد و گفت: ٧ ورزشکار کرمانشاهی به این مسابقات اعزام می‌شوند.
کد خبر: ۱۰۷۷۸۷۸
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۲ 19 November 2022

وحید ذوالقدر در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه با بااشاره به برگزاری مسابقات فیتنس چلنج در کشور اظهار کرد: ٧ نفر از استان کرمانشاه به این مسابقات که ٢٨ و ٢٩ آبان ماه برگزار می‌شود، اعزام می‌شوند.

وی افزود: مسابقات پرس سینه و پاورلیفتینگ کلاسیک (بدون لوازم) هم در آذر ماه سال جاری برگزار می‌شود که تمامی رده‌های سنی از سراسر استان می‌توانند در این مسابقات شرکت کنند.

رئیس کمیته پاورلیفتینگ استان کرمانشاه تصریح کرد: مسابقات قوی‌ترین مردان غرب کشور و همچنین مسابقات پرورش اندام هم در دی ماه و در شهرستان قصر شیرین برگزار می‌شود.

وی یکی دیگر از برنامه‌های هیئت را تشکیل کمیته‌ای برای استعداد یابی در استان اعلام کرد و گفت: از تمامی پیشکسوتان و باشگاه‌ها برای حضور در این کمیته دعوت می‌شود و پس از آموزش سعی بر این است از استعداد‌های برتر حمایت شود.

ذوالقدر تاکید کرد: یکی دیگر از برنامه‌های هیئت، رتبه بندی باشگاه‌ها در سراسر استان است که با این روش شهروندان در پرداخت شهریه باشگاه‌ها با توجه به رتبه بندی اقدام می‌کنند و باشگاه‌های برتر استان هم معرفی می‌شوند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار