نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با اشاره به حضور حماسی مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان ت: امروز دنیا فهمیده که ایران اسلامی مانند کوه استوار ایستاده است.
کد خبر: ۱۰۷۵۲۸۸
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۹ 04 November 2022

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا آیت الله «مصطفی علما» در خطبه‌های نماز جمعه ضمن تشکر از همه مردم برای حضور حماسی در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان، افزود: حضور در صحنه‌های مختلف، ترساندن دشمنان، پشت سر مقام معظم رهبری و امام راحل حرکت کردن از شئونات تقوا است که امروز مردم به درستی آن را انجام دادند.

خطیب جمعه کرمانشاه با اشاره به اینکه امروز جمهوری اسلامی یک ابرقدرت در منطقه است و بنا به نظر کشور‌ها و کارشناسان غربی، هیچ کاری بدون حضور جمهوری اسلامی جلو نمی‌رود، اظهار داشت: همانطوری که مقام معظم رهبری هم اشاره کردند باید این مقاومت و ایستادگی را بیفرزاییم چرا که امروز جمهوری اسلامی به عنوان یک قدرت بلامنازع و راهنمایی بده به تمام کشور‌های دنیا مطرح است.

وی درخصوص روز ۱۳ آبان هم گفت: روز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا و مبارزه با استکبار جهانی را نباید فراموش کنیم و آمریکا امروز حق دارد از جمهوری اسلامی عصبانی باشد چرا که در گذشته ایران جولانگاه نیرو‌های آمریکایی بود و ۶۰ هزار مستشار در این کشور داشتند که دولت مصدق را سرنگون کردند لذا امروز واقعیت‌های تاریخی قبل و بعد از انقلاب اسلامی در قالب جهاد تبیین باید برای جوانان بازگو شود.

آیت الله علما با اشاره به اینکه آمریکا هشت سال جنگ را بر ما تحمیل کرد، ۱۷ هزار ایرانی و نخبه را ترور کرد و ۳۰۰ هواپیما را ساقط کرد افزود: آمریکا از فتنه‌های مختلفی در کشور ما حمایت کرده است و جواب خون شهدای شاهچراغ را چه کسی می‌دهد؟ جواب خون آن طلبه جوان و خانواده‌های آن‌ها را چه کسی می‌دهد؟

نماینده، ولی فقیه در استان کرمانشاه ادبیات جمهوری اسلامی را ادبیات مقاومت عنوان کرد و گفت: آمریکا و نوچه هایش از اسلام هراس دارند، اما امام راحل با قدرت نظام اسلامی را تشکیل داد و با همه مشکلات امروز یک قدرت بزرگی در منطقه و جهان محسوب هستیم.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار