راهپیمایی ۱۳ آبان، گرامیداشت روز ملی استکبارستیزی و مبارزه با استکبار جهانی همزمان با سراسر کشور درکرمانشاه و شهرستان‌های مختلف استان برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۷۵۲۸۴
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۳ 04 November 2022

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا این راهپیمایی صبح امروز (جمعه) در کرمانشاه از میدان انقلاب اسلامی آغاز و تا مسجد جامع با حضور پرشور مردم برگزار شد.

در این راهپیمایی دانش آموزان، دانشجویان و اقشار مختلف مردم کرمانشاه با سر دادن شعار‌ها و در دست داشتن پلاکارد‌هایی از دخالت کشور‌های غربی و استکبار جهانی در امور داخلی ایران اعلام انزجار کردند.

"مرگ بر آمریکا"، "مرگ بر انگلیس"، "مرگ بر آل سعود خائن"، "مرگ بر فتنه گر"، "مرگ بر منافق"، "مرگ بر داعشی داخلی"، "ای رهبر آزاده آماده ایم آماده" "خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست"، "ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند" شعار‌هایی بود که مردم کرمانشاه در این راهپیمایی سردادند.

همچنین راهپیمایان کرمانشاهی با سر دادن شعار‌هایی حمایت‌های خود را از حافظان امنیت کشور و مردم اعلام کردند و خواستار برخورد با اغتشاشگران، فتنه گران و برهم زنندگان امنیت شدند.

شرکت کنندگان در این راهپیمایی ضمن حمل پرچم‌های مقدس کشورمان، پلاکارد‌هایی با محتوای برخورد با اغتشاشگران و عکس شهدای امنیت وقایع اخیر را به همراه داشتند.

برپایی غرفه‌های فرهنگی هنری و اجرای سرود توسط دانش آموزان از برنامه‌های برگزار شده در طول مسیر راهپیمایان بود.

در دیگر شهر‌های استان نیز راهپیمایی ۱۳ آبان برگزار شد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار