استاندار کرمانشاه:
استاندار کرمانشاه گفت: در نشست قرارگاه کشوری اشتغال کرمانشاه با حضور معاون اجرایی رئیس جمهور و نمایندگان یازده وزیر کابینه، ۲۷۴ هزار میلیارد تومان طرح پیشنهادی برای اشتغال زایی در استان ارائه شد.
کد خبر: ۱۰۷۴۸۹۴
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۵ 01 November 2022

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه بهمن امیری مقدم در نشست شورای بانک‌های استان اظهار کرد: بانک ها در برابر بیکاری جوانان کرمانشاهی مسئول هستند منابع بانک‌ها باید در همین استان و برای اشغال جوانان کرمانشاهی مصرف گردد، پرداخت تسهیلات تکلیفی و اشتغالزا هم باید توسط بانک‌ها تسریع شود.

وی با بیان اینکه لازم است میانگین عملکرد بانک‌های استان در پرداخت تسهیلات باید از میانگین کشوری بالاتر باشد، یادآور شد: بانک های خصوصی هم باید در قالب شورای بانک ها پاسخگو باشند.

استاندار کرمانشاه در ادامه سخنانش به سفر رئیس جمهور هم اشاره کرد و گفت: درخواست های بسیاری از طرف مردم برای دریافت تسهیلات ارائه شد و با پیگیری‌های صورت گرفته ۶۰ درصد این منابع توسط نهاد ریاست جمهوری تامین اعتبار شد.

وی هدف دولت از تامین سریع این اعتبارات را کمک به حل بخشی از مشکلات مردم دانست و گفت: در نشست قرارگاه کشوری اشتغال کرمانشاه با حضور معاون اجرایی رئیس جمهور و نمایندگان یازده وزیر کابینه،
۲۷۴ هزار میلیارد تومان طرح پیشنهادی برای اشتغال
زایی در استان ارائه شد.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار