فرمانده انتظامی استان کرمانشاه:
فرمانده انتظامی استان از دستگیری فردی در شهرستان کنگاور خبر داد که اقدام به کلاهبرداری 200 میلیارد ریالی از 30 نفر کرده بود.
کد خبر: ۱۰۶۸۵۵۲
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۰ 20 September 2022

کلاهبردار میلیاردی در دام پلیسبه گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، سردار "علی اکبر جاویدان" اظهار داشت: پس از شکایت تعدادی از شهروندان کنگاوری مبنی بر اینکه از آن ها به بهانه خرید و فروش خودرو و سودآوری در این زمینه کلاهبرداری شده است، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: در تحقیقات پلیس از شاکیان که تعداد آن ها به 30 نفر می رسید مشخص شد فردی با جلب اعتماد آن ها و اینکه قادر است سود هنگفتی با انجام خرید و فروش خودرو نصیبشان کند، اقدام به اخاذی کرده است.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه افزود: تحقیقات تکمیلی پلیس نشان می داد فرد وی پس از دریافت مبلغی در حدود 200 میلیارد ریال از 30 نفر به شهر تهران گریخته است که اقدامات اطلاعاتی برای شناسایی مخفیگاهش آغاز شد.

سردار جاویدان تصریح کرد: ماموران پلیس کنگاور با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی فرد کلاهبردار که در حال حرکت به سمت یکی از شهرستان های تهران بود شده و پس از هماهنگی های لازم با مراجع قضائی در عملیاتی غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

وی در پایان از تشکیل پرونده ای در این خصوص و معرفی به دستگاه قضائی جهت صدور حکم لازم خبر داد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار