رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه:
رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: خوشبختانه امکانات کافی برای زوار وجود دارد و از ارائه خدمات بهداشتی و درمانی رضایت دارند.
کد خبر: ۱۰۶۷۹۲۲
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۷:۰۰ 17 September 2022

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه قباد محمدی در خصوص خدمات رسانی به زوار اربعین اظهار کرد: امکانات رفاهی جهت زائرین در نقطه مرزی عالی و تمام امکانات وجود دارد و زائرین از ارائه خدمات بهداشتی، درمانی رضایت کامل دارند.

وی در ادامه افزود: هیچ کمبود دارویی وجود ندارد و در خصوص سرم نیز علیرغم کمبود کشوری، به اندازه کافی در مراکز درمانی موجود است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تصریح کرد: خوشبختانه تاکنون هیچ گونه مرگی گزارش نشده است.

وی گفت: نیرو‌های فعال و داوطلب بهداشتی درمانی دانشگاه علوم پزشکی شامل پزشک، پرستار، دارویار، آزمایشگاه، کارشناسان واحد بیماری‌ها، آزمایشگاه، کارشناسان بهداشت محیط، کارشناسان فوریت‌های پزشکی و نیرو‌های جهادی هلال احمر در حال انجام وظیفه بصورت شبانه روزی و ارائه خدمات بهداشتی درمانی به زوار ابا عبدالله الحسین (ع) هستند.

محمدی خاطر نشان کرد: از زوار محترم خواهشمندم که استراحت کافی در موکب‌ها و استراحت گاه‌ها داشته باشند و در جاده‌های اصلی آهسته‌تر تردد کنند تا شاهد تصادفات جاده‌ای در این مسیر نباشیم و زائران اربعین حسینی (ع) به سلامت به شهر خود برگردند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار