مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: مهر ماه امسال ۳۷۰ هزار دانش‌آموز کرمانشاهی راهی کلاس‌های درس می‌شوند.
کد خبر: ۱۰۶۷۵۶۱
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۰ 14 September 2022

مهر ماه ۳۷۰ هزار دانش‌آموز کرمانشاهی راهی کلاس‌های درس می‌شوندبه گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا سلمان محمدی امروز ۲۳ شهریور در حاشیه برگزاری مانور بازگشایی مدارس استان اظهار کرد: این مانور با هدف ارزیابی وضعیت مدارس برای بازگشایی در روز دوم مهر در مدارس سراسر استان برگزار شد.

محمدی افزود: در این مانور مدارس از نظر فضای فیزیکی، تجهیزات، نیروی انسانی، مسائل بهداشتی و... برای شروع سال تحصیلی جدید مورد ارزیابی قرار گرفتند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با بیان اینکه در استان کمبودی از نظر فضای آموزشی برای آغاز سال تحصیلی جدید نداریم، گفت: حدود چهار هزار مدرسه با ۱۵ هزار کلاس درس آماده بازگشایی مدارس در مهر ماه هستند.

محمدی در ادامه تعداد معلم‌ها و کادر آموزشی دستگاه تعلیم و تربیت در استان را ۲۶ هزار نفر اعلام کرد و افزود: در مهر ماه امسال هیچ کلاسی بی معلم و بدون امکانات آموزشی نخواهد بود.

وی با اشاره به افزایش ۱۰ هزار نفری تعداد دانش‌آموزان در مقایسه با سال تحصیلی گذشته، گفت: امسال حدود ۳۷۰ هزار دانش آموز در مدارس استان تحصیل خواهند کرد.

محمدی به آمار دانش‌آموزان کلاس اولی استان نیز اشاره کرد و افزود: مهر ماه امسال نزدیک ۳۷ هزار کلاس اولی در استان کرمانشاه سرکلاس درس حاضر خواهند شد.

محمدی اشاره‌ای هم به حضوری بودن مدارس داشت و گفت: از دوم مهر ماه قطعا تمامی مدارس استان حضوری بازگشایی خواهند شد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار