معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه:
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه گفت: بسته سرمایه‌گذاری استان کرمانشاه با محوریت اتاق بازرگانی در دست تهیه و تدوین و نیازمند همراهی دستگاه‌ها برای نهایی شدن است.
کد خبر: ۱۰۶۷۴۶۸
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۵ 14 September 2022

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه بهزاد باباخانی در نشست بررسی و تبادل نظر در خصوص بسته پیشنهادی سرمایه گذاری استان کرمانشاه در استانداری اظهار کرد کرمانشاه ظرفیت‌های متعددی برای حضور سرمایه‌گذاران دارد، از جمله دلایلی که باعث شده کرمانشاه برای سرمایه‌گذاران سراسر کشور جذاب باشد وجود مزیت‌هایی مثل آب و زمین کافی است.

وی در ادامه افزود: اگر جهش سرمایه‌گذاری در کرمانشاه رخ می‌داد تا این اندازه با معضل بیکاری مواجه نبودیم، سرمایه هوشمند است و به سمتی می‌رود که شرایط بهتری برای آن فراهم باشد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه یکی از دلایل عدم موفقیت قابل توجه در زمینه جذب سرمایه‌گذار در کرمانشاه را خلا وجود اطلاعات و مطالعات جامع سرمایه‌گذاری در استان قلمداد کرد.

وی ادامه داد: بسته سرمایه‌گذاری که توسط اتاق بازرگانی پیشنهاد شده تا حدودی به کمک خلا‌های حوزه سرمایه‌گذاری آمده است.

باباخانی تصریح کرد: در این بسته به چند مورد مهم توجه شد از جمله اینکه با اجرای این بسته سهم حوزه صنعت و کشاورزی از اشتغال و اقتصاد تا چه اندازه افزایش خواهد یافت.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه تاکید کرد: بسته سرمایه‌گذاری استان کرمانشاه نیازمند حداقل سه پیوست شامل پیوست فرهنگی، پیوست توسعه مهارت و پیوست تامین مالی می‌باشد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار