استاندار کرمانشاه:
استاندار کرمانشاه گفت: با آغاز موج بازگشت زائران اربعین حسینی از عراق، تمام اعضای ستاد اربعین تا بازگشت آخرین زائر در میدان خدمت حاضر باشند.
کد خبر: ۱۰۶۷۳۹۵
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۷:۰۰ 14 September 2022

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه بهمن امیری مقدم در جلسه ستاد اربعین استان در مرز خسروی اظهار کرد: با توجه به آغاز موج بازگشت زائران اربعین حسینی از عراق و تمایل بسیاری از زائران برای بازگشت از طریق مرز بین‌المللی خسروی، لازم است که تمام دستگاه‌های استان همچنان در میدان خدمتگزاری حاضر باشند.

وی در ادامه افزود: تمام اعضای ستاد اربعین تا بازگشت آخرین زائر در میدان خدمت حضور داشته باشند.

استاندار کرمانشاه با اشاره به هماهنگی، همدلی و نظم موجود در پایانه بین‌المللی خسروی در مسیر رفت زائران به سمت کربلای معلی تصریح کرد: این تلاش‌ها موجب شد که رضایت زائران از مرز خسروی قابل‌توجه باشد و امیدواریم که با تداوم این هماهنگی، هم‌سویی و خدمت‌گزاری، بتوانیم ظرفیت‌های بزرگ مرز بین‌المللی خسروی را بیش‌از پیش نشان دهیم و خاطره خوبی برای همه زائران بجا بماند.

امیری مقدم همچنین از تمام دستگاه‌های خدمات‌رسان و عضو ستاد اربعین استان از جمله سازمان حمل‌ونقل مسافر شهرداری کرمانشاه، هلال‌احمر، راهداری، آب و فاضلاب، شرکت گاز، دانشگاه علوم پزشکی و… تقدیر کرد و به تمام خادمان حسینی استان و ارائه‌دهندگان خدمت به زائران اربعین خداقوت گفت.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار