فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی:
‍ ‍فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی با اشاره به آغاز موج بازگشت زائران اربعین، گفت: خدمات رسانی به این عزیزان تا پایان زمان بازگشت آن‌ها با قوت و جدیت از سوی پلیس و دستگاه‌های اجرایی ادامه خواهد داشت.
کد خبر: ۱۰۶۶۸۹۶
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۶ 11 September 2022

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه در مرز خسروی، سردار «حسین اشتری» در قرارگاه اربعین مرزبانی استان کرمانشاه ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری حضرت سیدالشهدا (ع) اظهار داشت: خدمتگذاری به زائران امام حسین علیه السلام توفیق و افتخاری بزرگ است که بخش اعظمی از آن نصیب پلیس شده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر مقداری ازدحام جمعیت وجود دارد چرا که هنوز زائرانی هستند که در حال عزیمت به کربلای معلی بوده و از سویی هم موج بازگشت زائران مشرف شده به عتبات عالیات آغاز شده است.

سردار اشتری با تاکید بر مهم بودن بحث سلامت زائران، یادآوری کرد: طی دو سه روز آینده موج بازگشت زائران به اوج خود خواهد رسید که لازم است در این خصوص تمهیدات لازم اندیشیده و شرایطی فراهم شود تا زوار به سلامت بتوانند بازگردند.

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی تصریح کرد: مدیریت بازگشت زائران از کربلای معلی موضوع بسیار مهمی است که حتما باید به آن توجه کنیم تا با مشکل مواجه نشویم.

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه با تلاش‌های شبانه روزی ماموران انتظامی و امنیتی مشکلی از نظر تامین امنیت زائران نداشتیم و تلاش می‌کنیم همین امنیت مطلوب و پایدار را تا پایان ماموریت اربعین تداوم ببخشیم.

سردار اشتری در پایان با تقدیر از تلاش‌های مجموعه انتظامی و مرزبانی استان و حضور میدانی سردار جاویدان و سردار سپهری، گفت: پایانه خسروی از امکانات و زیرساخت‌های بسیار خوبی برخوردار بوده و در صورت تقویت می‌تواند پذیرای زائران بیشتری در سال‌های آتی باشد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار