شهردار منطقه یک کلان‌شهر کرمانشاه، گزارش عملکرد این منطقه در مردادماه را تشریح کرد و گفت: اتکا و توجه به جوانان، عامل پیشرفت در امور مدیریت شهری است.
کد خبر: ۱۰۶۶۷۴۹
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۸ 10 September 2022

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه  ، مهندس عادل سلیمانی اظهار داشت: پس از حضور سه ماه در منطقه یک، برنامه ریزی برای تحقق اهداف مدیریت شهری اتخاذ و اقدامات موثری در حوزه‌های مختلف صورت گرفت و با حمایت‌های دکتر نادر نوروزی شهردار کرمانشاه و با تلاش، همراهی و پشتکار همکاران منطقه توانسته ایم بخش اعظمی از این اهداف را محقق کنیم.

وی با اشاره به استفاده از ظرفیت جوانان در منطقه یک افزود: تنها یک‌ماه پس از حضور مدیر جوان فضای سبز منطقه، می‌توان به اقداماتی همچون رفع خاموشی اکثریت میادین، بلوار‌ها و پارک ها، کاشت ۱۴۱۰ مترمربع چمن، ترمیم و بازسازی چاه تأمین آب منطقه در پارک شاهد پس از یک دهه، کاشت صد‌ها اصله درخت و درختچه در پارک ها، سم پاشی و آفت کشی، چمن و حاشیه زنی ۱۴۱۸ متر مربع و ترمیم ست‌های ورزشی پارک شاهد اشاره کرد.

نوسازی ۶۴۰ متر خط لوله فرسوده انتقال آب پس از چند دهه، حذف المان‌های زاید در بوستان‌های حاشیه کمربندی، راه اندازی مجدد مخازن آب بوستان‌ها در راستای صرفه جویی در مصرف آب و جلوگیری از بحران پیش آمده حاصل از خشک شدن چاه منابع طبیعی، دیگر اقدامات فضای سبز منطقه یک در مردادماه سال جاری است که سلیمانی به آن‌ها اشاره و بیان کرد: تمامی این موارد با اتکا به توان داخلی منطقه و بدون استفاده از پیمانکار بوده است.

شهردار منطقه یک کرمانشاه، بررسی پرونده بدهکاران را یکی دیگر از اقدامات اعلام کرد گفت: با وصول این مطالبات، درآمد منطقه نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش قابل توجهی داشته است.

سلیمانی، خدمت رسانی به شهروندان در حوزه خدمات شهری را یکی از اولویت‌های مهم خود دانست و تصریح کرد: در مردادماه ۲۸۰۰ تن زباله و نخاله توسط بخش خدمات جمع آوری شده است.

وی با بیان اینکه جمع آوری زباله در محله حافظیه بصورت سنتی جمع آوری می‌شود ادامه داد: همچنین روزانه بیش از ۳۰ کیلومتر کانال و ۱۵ کیلومتر جدول در سطح منطقه یک شستشو می‌شود.

شهردار منطقه یک کرمانشاه، اشاره‌ای نیز به اقدامات عمرانی در مردادماه داشت و با بیان اینکه مدیریت جوان این حوزه توانسته اقدامات قابل توجهی داشت باشد تصریح کرد: ۴۴۰ متر طول جدول گذاری، ۵۲۰ متر مکعب خاکبرداری، ۵۰ متر مربع اجرای موزائیک، ۸۵ متر مربع اجرای کف پوش بتنی، ۸۰ متر مربع اجرای تله سنگ و همچنین آسفالت بیش از ۲ هزار متر مربع به تناژ روزانه ۵۰ تن از جمله اقدامات این معاونت در مردادماه بوده است.

عادل سلیمانی، برخورد با تخلفات ساختمانی را مهم دانست و با بیان اینکه دفاع از حقوق شهروندان اولویت مهم مدیریت شهری است گفت: بیش از ۱۸۰ مورد رفع تخلف ساخت و ساز غیر مجاز، جمع آوری نخاله و سد معبر، تعطیلی حفاری غیرمجاز ادارات، توقف ماشین آلات مرتبط با ساخت و ساز غیر مجاز، جمع آوری وسایل پای کار، تعطیلی کارگاه غیرمجاز آپارتمان، اضافه اشکوب و موارد داخلی توسط نیرو‌های اداره پیشگیری و رفع تخلفات منطقه یک در مردادماه صورت گرفته است.

وی در ادامه به حوزه فنی و شهرسازی اشاره کرد و بیان داشت: در مردادماه سال جاری، ۴۳ مورد صدور پروانه و پایان کار، ۱۲۴ مورد پرونده ماده صد، ۳۰ مورد توافقات و ماده پنج و ۱۵۰۰ مورد صدور استعلام بخشی از اقدامات این حوزه بوده است.

شهردار منطقه یک کلان‌شهر کرمانشاه، اجرای برنامه‌های فرهنگی را یکی از اولویت‌های دیگر مدیریت شهری دانست و خاطرنشان کرد: فضاسازی سطح منطقه در ماه محرم، چاپ و نصب بنر‌های در حوزه امر معروف و نهی از منکر، برگزاری یادواره شهدای آتش نشان در شب ششم محرم با حضور نماینده، ولی فقیه در استان، مسؤلین و مردم، همکاری با هیأت مذهبی و مساجد سطح منطقه، برپایی ایستگاه صلواتی، خدمات زیرساختی به هیأت مذهبی و... ازجمله اقدامات حوزه فرهنگی در مردادماه بوده است.

عادل سلیمانی در پایان تاکید کرد: اتکا و استفاده از ظرفیت جوانان همواره مورد توجه دکتر نوروزی شهردار کرمانشاه بوده و ما نیز در منطقه یک با استفاده از ظرفیت جوانان درحال پیشبرد اهداف هستیم چراکه اتکا به جوانان، عامل اصلی پیشبرد اهداف مدیریت شهری است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار