سخنگوی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه
سخنگوی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از آبی شدن وضعیت کرونایی کرمانشاه خبر داد و گفت: خوشبختانه در شبانه روز گذشته موردی از فوتی بر اثر کرونا گزارش نشده است.
کد خبر: ۱۰۶۶۷۳۲
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۶ 10 September 2022

حامد بهرامیان در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه در خصوص آخرین آمار مبتلایان به کرونا اظهار کرد: در شبانه روز گذشته ۵ بیمار مثبت بستری و ۶ بیمار سرپایی در استان شناسایی شد.

وی افزود: متاسفانه بر اثر کرونا در ۲۴ ساعت گذشته یک نفر فوتی گزارش شد و مجموع جان باختگان قطعی در استان همان ۳۲۲۰ نفر رسید.

سخنگوی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه ادامه داد: بستری جدید در ۲۴ ساعت ۱۰ نفر بوده و ۸ نفر پس از بهبودی از بیمارستان ترخیص شدند.

وی بیماران بستری حال حاضر را ۴۳ نفر اعلام کرد و گفت: بستری موقت جهت تزریق رمدسیویر نداشته و بستری در بخش‌های ویژه ۲۴ نفر بوده است که ۱۲ نفر از بیماران وخیم گزارش شده است.

بهرامیان در ادامه وضعیت شهر‌های استان را از نظر رنگ بندی کرونایی به شرح زیر اعلام کرد: اسلام آبادغرب، کنگاور، هرسین، گیلانغرب، صحنه، دالاهو، سرپل ذهاب، قصرشیرین، ثلاث باباجانی، پاوه و روانسر در وضعیت زرد و کرمانشاه، سنقرکلیایی و جوانرود در وضعیت آبی قرار دارند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار