استاندار کرمانشاه:
استاندار کرمانشاه گفت: نیرو‌های مسلح شامل ارتش، سپاه، نیرو‌های انتظامی و مرزبانی در کنار هم در دفاع از مرز‌های وطن و ارزش‌های ایران اسلامی در حال جانفشانی هستند.
کد خبر: ۱۰۶۲۷۶۰
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۷:۱۱ 21 August 2022

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه بهمن امیری مقدم در مراسم فارغ التحصیلی فراگیران مرکز آموزش شهید رجایی مرزبانی انتظامی جمهوری اسلامی ایران که با حضور شهریار حیدری نماینده مردم سرپل ذهاب، گیلانغرب و قصرشیرین و فرماندهان نظامی و انتظامی برگزار شد؛ با تبریک سالروز ورود آزادگان سرفراز به کشور گفت: آزادگان عزیز بهترین دوران زندگی‌شان را با سخت‌ترین شرایط، در زندان‌های رژیم بعثی سپری کرده‌اند.

وی افزود: بسیاری از این عزیزان بر اثر شکنجه‌های وحشیانه رژیم بعث به شهادت رسیدند و بسیاری هم در آن شرایط دشوار، حتی حافظ قرآن شدند.

استاندار کرمانشاه تأکید کرد: این عزیزان در زندان‌های رژیم بعثی برای دفاع از انقلاب، نظام و رهبری همه سختی‌ها را به جان خریدند و نزد خداوند صاحب عزت شدند.

وی در ادامه شکست حصر پاوه را یک حماسه بزرگ توصیف کرد و گفت: رزمندگان اسلام و مردم انقلابی این شهر تا پای جان ایستادگی کردند و اجازه ندادند این شهر به دست ضد انقلاب بیافتد.

امیری مقدم در ادامه سخنانش یادآور شد: امنیت، اقتدار و عزت روزافزون امروز ایران اسلامی در دنیا به واسطه جانفشانی‌ها و شهادت طلبی‌های نیرو‌های مسلح است.

وی با تاکید بر اینکه یک فرد نظامی هم می‌تواند محبوب‌ترین و عزیزترین شخصیت دنیا باشد، در ادامه عنوان کرد: امروز نام و تصویر سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی به عنوان سرباز ولایت در تمام دنیا در اهتزاز است.

استاندار کرمانشاه همچنین عنوان کرد: دوران مقدس سربازی، خمس عمر یک جوان است که در راه دفاع از ایران اسلامی اهداء می‌شود و این بالاترین ارزش است.

در این مراسم نیرو‌های آموزشی پادگان شهید رجایی به اجرای رژه و رزمایش درگیری با دشمن فرضی پرداختند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار